کد مطلب: ۵۲۶۱۴۶

دلار ارزان شد/ دومین نرخ ارز صرافی ملی ۱۴۰۰/۱/۱۶

دلار ارزان شد/ دومین نرخ ارز صرافی ملی ۱۴۰۰/۱/۱۶

امروز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ نرخ ارز در صرافی‌ ملی برای بار دوم اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار نسبت به نرخ قبلی کاهش پیدا کرد و به رقم ۲۴۴۴۹ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز امروز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ نرخ ارز در صرافی ملی برای بار دوم اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، از ۲۴۵۲۵ تومان به ۲۴۴۴۹ تومان کاهش یافت. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۳۹۶۵ تومان تعیین شد.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی از ۲۸۴۸۲ تومان به ۲۸۶۰۰ تومان کاهش یافت؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۲۸۰۳۳ قیمت خورده است.

2 2

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یعنی چی چنتاهزاری میره بالا ۴٠٠ریال میادپایین بعدمیگین ارزون شده هروقت شد٢یا٣هزارتومن اونوقت خاهشابیاین حرف بزنین

  • ناشناس

    ی نوشته ارزان شد، فکر کردم، قیمت جهانگیری شد

  • ناشناس

    نوش جان بی بخاران روزگار.گوارایتان

  • ایرانی

    فقط تبلیغ بلدن بکنن،دلار کجا ارزون شده ،اصلا میگیم ارزون شده ،اجناس ارزون شده؟ اکثر اجناس نسبت به اسفند 99 میانگین 10تا 15 درصد کرونا شده،مرغ و گوشت هم که بماند

  • ناشناس

    به دلار سه هزارتومنی گفن گرون و وعده ی دلار هزارتومنی دادم. الان برا دو قرون پایین اومدن نینر میزنن دلار ارزااان شد :)))))

  • دوستدار مردم

    متاسفانه همه شدن فروشنده،دلال، محتکر به والله بخش عمده ای از گرانی موجود ربطی به دلار نداره یه عده دزد از خدا بی خبر داخلی افتادن به جون اقتصاد و آسایش مردم هیچ کس هم به اینا کار نداره نه مالیات میدن نه نظارت بر کارشون هست. مرتب انبار می کنند و عده ای هم با شایعه پراکنی به کاسبی این از خدا بی خبرا رونق می دن، نمی دونم کجا را می خوان بگیرن دل دزدی می کنن میرن باغ و ویلا می خرن آخه به چه قیمتی؟!

  • ناشناس

    سلام.
    شاخصهای بازار سرمایه در کشور عزیزمون، با روند میدانی اقتصاد کشور همخوانی ندارند، دلیلش سیاست ندارهایی هستن که فرمون اقتصاد رو چسبیدن.

  • علی ایزدی

    هر وقتی قیمت دلار پنج هزار تومن شد بگید دلار ارزون شد.این حباب لعنتی دلار تا بترکه هنوز خیلی مونده

  • ممد

    ما که گوسفند نیستیم بگی دلار ارزان شد تا شده هزار تومن بعد بگو ارزان شد چن هزاری میره بالا نمیگن گران شد ولی یه قرون افت میکنه میگن دلار ارزان شد ای دیز اگه بشه هزار تومن

  • Majid

    بدو بیا ارزان شد دلار سه هزار تومان شد ، اول دلار بردن تا ۳و ۳۲ هزار تومان، بعد آوردن روی ۶و۲۵ هزار تومان و گفتن ارزان شد نمیگن قیمت قبلی چقدر بود مگر نه و ده تومان نبود . هر چند که رئیس محترم جمهور گفتن ما از روی (( کود )) گذشتیم و آن هم فکر کنم کود انسانی که از ترکیه وارد کردند .
    علی فرکت الله