کد مطلب: ۴۳۸۴۱۵

دومین نرخ دلار در آخرین روز کاری ۹۸ / قیمت ارز در صرافی ملی ۹۸/۱۲/۲۸

دومین نرخ دلار در آخرین روز کاری 98 / قیمت ارز در صرافی ملی 98/12/28

نرخ ارز صرافی‌ ملی در آخرین روز کاری سال 98 برای دومین دفعه اعلام شد که بر این اساس قیمت دلار و یورو نسبت به ابتدای روز کاهش یافت و قیمت دلار با افت 850 تومانی به 14 هزار و 900 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز چهارشنبه بیست و هشتم اسفند ماه در آخرین روز کاری سال 98 قیمت ارز برای دومین مرتبه در صرافی ملی اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، 14900 تومان اعلام شد. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 14800 تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در بانک مرکزی 4200 تومان قیمت خورده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی 16900 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 16800 تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز 4632 تومان تعیین شده است.

ملی 28 اسفند 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دلار کاهش ۸۵۰هزار تومانی داشته.اونس جهانی هم کاهش چشمگیری داشته و زیر ۱۵۰۰ دلار رسیده .ولی متاسفانه قیمت طلا هنوز بالای ۶۰۰هزار تومان در هر گرم هست .اگه به قیمت دلار و اونس جهانی در حدود ۴ ماه پیش دقت کنید که اونس جهانی ۱۵۱۵ دلار و قیمت دلار حدود ۱۳ هزار تومان بوده وقیمت طلا گرمی ۴۶۰هزار تومان. متوجه خواهید شد که اکنون که اونس جهانی به ۱۴۸۵دلار و قیمت دلار به ۱۴۸۰۰ تومان هست ولی قیمت طلا گرمی ۶۰۲ هزار تومان نتیجه خواهید گرفت که یا سوء مدیریت رئیس اتحادیه طلا باعث عدم کاهش طلا و سکه در ایران هست ویا همدست و هم کاسه شدن وی با مافیا و رانت خواران طلا.با توجه به این قیمت اونس و نرخ دلار ذکر شده در زمان کنونی قیمت واقعی طلا گرمی ۴۷۰هزار تومان هست نه ۶۰۲ هزار تومان.لطفا” از خواب زمستانی بیدار شوید جناب محمد ولی رئیس اتحادیه طلا.

  • ناشناس

    یادش بخیر اون روزهایی که برای خرید 1$ فقط 70 ریال پرداخت میکردیم