کد مطلب: ۷۲۶۹۶۱

دیدار مردم اصفهان با رهبر انقلاب

دیدار مردم اصفهان با رهبر انقلاب

مردم اصفهان در ایام حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع 370 شهید عملیات محرم در شهر اصفهان با رهبر انقلاب دیدار کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جمعی از مردم استان اصفهان صبح امروز شنبه 28 آبان 1401 با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به نقل از ایسنا، در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع 370 شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در دیدار مردم اصفهان: آنهایی که پشت صحنه اغتشاشات را دارند میچرخانند، میخواستند مردم را بیاورند در صحنه، حالا که نتوانستند، میخواهند شرارت کنند بلکه بتوانند مسئولین کشور را و دستگاه را خسته کنند. اشتباه میکنند؛ این شرارتها موجب میشود مردم خسته بشوند، از آنها بیزارتر بشوند.

اینهایی که در صحنه هستند و آنهایی که پشت صحنه هستند، بسیار حقیرتر از آن هستند که بتوانند به نظام آسیب بزنند.

این بساط شرارت جمع خواهد شد بدون شک آن وقت ملت ایران با نیروی بیشتر، با روحیه‌ی تازه‌تر وارد میدان، در میدان به پیشرفت ادامه خواهد داد.

سیزده آبان. ‌امسال سیزده آبان با همه‌ی سالهای قبل فرق داشت. ملّت عظیم ایران در سیزده آبان آمدند علیه آمریکا شعار دادند.

ادّعا می کنند طرف‌دار ملّت ایرانند. خب ملّتِ ایران ملّتِ مسلمان است، ملّتِ قرآن است، ملت امام حسین است. تو به امام حسین اهانت و بددهنی میکنی،‌ بی‌حیایی میکنی، به راهپیمایی میلیونی اربعین اهانت میکنی، تو طرف‌دار ملّت ایرانی؟

آن کسی که عامل جنایت است، یا قتل یا تخریب یا تهدید، تهدید؛ اینها بایستی مجازات بشوند. به اندازه‌ی گناه خودشان باید مجازات بشوند. عامل قتل یک‌جور، عامل تخریب هم یک‌جور. البته مجازات به وسیله‌ی قوه‌ی قضائیه است، اینجا عرض بکنیم هیچ کس خودسرانه حق ندارد به خیال خودش کسی را مجازات کند.

دشمن لشکرسازی میکند در رسانه‌ها، لشکرسازی کاذب، انبوه‌سازی دروغ میبینید در رسانه‌های گوناگون دشمن، جوری وانمود میکند که آدم غافل و بی‌خبر تصّور میکند که واقعاً یک خبری است.

مهمترین مشکل ما هم امروز علی العجاله مشکل اقتصادی است. میبینید بنده سالهاست شعار سال را یک نقطه‌ی اقتصادی قرار می‌دهم.

امروز البته دنیا هم کشورهای مختلف دنیا هم مشکل اقتصادی را دارند. ما هم داریم. باید تلاش کنیم ان‌شاءاللّه این مشکل را برطرف کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.