کد مطلب: ۴۴۳۷۸۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

راهنمای دریافت وام یک میلیونی یارانه

راهنمای دریافت وام یک میلیونی یارانه

برای دریافت وام یک میلیون تومانی خانوارهای یارانه‌بگیر، سرپرست خانوار باید کد ملی خود را از طریق تلفن همراهی که به نام خودش است، به شماره ۶۳۶۹ پیامک کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اخیرا رئیس کل بانک مرکزی از اعطای وام یک میلیون تومانی اعتبار خرید به ۲۳ میلیون خانوار یارانه‌بگیر با نرخ ۱۲ درصد خبر داده بود که روز گذشته و با دستور رییس‌جمهور سود ۱۲ درصدی این وام حذف شد.

در خصوص نحوه ثبت درخواست این وام، پیامکی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سرپرستان خانوار ارسال می‌شود و متقاضیان از این طریق درخواست خود را به وزارت کار اعلام می‌کنند.

وزارت ارتباطات از ساعت ۲۲ روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه جاری به همه سرپرستان خانوارهای دریافت کننده یارانه، پیامک ارسال خواهد کرد و ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار، به منزله قبول این وام سوی متقاضی است. حداکثر مهلت برای ارسال پیامک، تا روز یکشنبه ۹۹/۱/۳۱ می‌باشد.

اقساط ماهانه وام یک میلیونی برای هر خانوار مبلغ ۳۵ هزار تومان است که از یارانه تیرماه سال جاری به بعد کسر خواهد شد و تعداد اقساط ۳۰ ماه متوالی خواهد بود.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه نیز در این خصوص تاکید کرد که برای دریافت وام یک میلیون تومانی حتما باید شماره‌ای که از طریق آن متقاضیان کد ملی خود را ارسال می‌کنند به نام سرپرست خانوار باشد و راهی جز این نیست که متقاضیان با کارت ملی خود نسبت به خرید سیم‌کارت اقدام کنند، در غیر این صورت درخواست این افراد تایید نمی‌شود و وام یک میلیونی به آنها تعلق نمی‌گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محدثه سادات حسینی اوزینه

    کد ملی را وارد کنیم.اما برای وام ثبت نام نکنیم،یارانه را قطع میکنید؟

  • ناشناس

    سلام من تازه سیم کارت گرفتم هرچی پیام را ارسال میگم هیچ کس جواب گو نیست منوچهره

  • ناشناس

    وام یک میلیونی من واریز،شده اما نمیتونم برداشت کنم کارت به کارت کنم؛ چکار کنم

  • زهرا جعفری یزنی

    سلام . شوهر من از یارانه دریافت نمیکنه وجا مانده ..‌‌ تازه ازدواج کردیم والان یک ماه و سی روز است که سوا کردیمش و شماره حسابی که برای دریافت یارانه به بانک دادم شماره حساب شوهر منه . حالا . میخوام بدونم .‌..سرپرست منم وشماره کارت شوهرم رو برای دریافت یارانه دادم . وبا سیمکارتی که به اسم خودمه پیام میفرستم ولی ارسال نمیشه الان ۵ روزه دارم پیام میفرستم ولی ارسال نمیشه . چیکار باید بکنم خواهشن راهنمایی کنید

  • ناشناس

    پدرمن بیست هفتم فوت کرده مادرم تازه سرپرست شده تلکیف چیه ب مامیدن وا یانه

  • ناشناس

    سلام من سرپرست خانواده هستم برای وام کرونا ثبت نام کردم باانچه لازم بودبدون مشکل وباتاکیدبه اینکه همه بلا اثتثنابه این وام نیاز دارند چرا وام بعدازچندمرحله واریزنشد لطفابه چه دلیل

  • ناشناس

    سلام چه وام قشنگی بودچقدردیگه ازوام میگید

  • مهدی

    من تازه ازدواج کردم و درخواست جداکردن یارانه رو هم تازه دادم الان واسه این که بخوام وام رو بگیرم باید چیکار کنم ؟

  • زهرا

    سلام من یارانه یک میلیونی در یافت نکردم الان اگه ثبت نام کنم میتونم در یافت کنم

  • زهرا

    من یارانه های یک میلیونی دریافت نکردم والان خیلی لازم دارم ایا اگه ثبت نام کنم بازم تعلق میگیره