کد مطلب: ۴۳۳۹۷۸

راهنمای سفر ۳ روزه به قلب کیش

راهنمای سفر ۳ روزه به قلب کیش

سفر به کیش همواره مورد توجه گردشگران و توریست‌ها قرار دارد؛ به خصوص در اواسط پاییز و اوایل بهار که آب و هوا در بهترین وضعیت خود قرار می‌گیرد، می‌توان با یک برنامه‌ریزی درست و دقیق حتی در مدت سه روز به این جزیره سفر کرد و از دیدن آن همه زیبایی لذت برد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در این مقاله سیمرغ 24 که با عنوان «راهنمای سفر ۳ روزه به قلب کیش» در اختیار شما قرار می‌گیرد، برنامه‌ای را برای شما تنظیم کردیم، که در مدت سه روز بتوانید از تمام جاذبه‌های این جزیره بازدید كنيد.

البته شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، برخی از این موارد را حذف و بعضی دیگر را جایگزین كنيد. می‌توان گفت که برنامه سفر سه روزه به کیش، آن چه را که شما از یک سفر انتظار دارید، برآورده می‌کند. بازدید از سواحل زیبا و نقره‌ای رنگ، آب‌های نیلگون خلیج فارس، جاذبه‌های تاریخی، اماکن تفریحی، مجتمع‌های خرید، هتل‌های لوکس و پنج ستاره و… سفری بدون دغدغه را برای شما رقم خواهد زد.

برنامه روز اول، سواحل و تفریحات دریایی

پس از خرید بلیط هواپیما کیش و آغاز سفر به کیش باید بدانید که جزیره کیش چند ساحل زیبا دارد که یکی از مکان‌های مناسب برای تفریح محسوب می‌شوند. در این میان ساحل مرجانی، ساحل میرمهنا، ساحل مرد ماهیگیر و ساحل سیمرغ از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که ساحل انتخابی در نزدیکی محل اقامت شما باشد. می‌توانید در حدود 5 ساعت از زمان خود را به ساحل‌گردی و تفریحات دریایی اختصاص دهید. شاتل، غواصی، جت اسکی، پاراسل، اسکی روی آب و… از جمله تفریحات دریایی هیجان انگیز هستند.

در سواحل جزیره کیش امکانات مختلف از جمله کافی شاپ، سالن ماساژ، فروشگاه لوازم شنا، دوش، انبار، اتاق غریق نجات و… برای رفاه حال توریست‌ها و گردشگران وجود دارد. همچنین تفریحاتی مانند دوچرخه‌سواری، موتورسواری، اسکوتربرقی، موتوربرقی و… نیز به عنوان اجاره در اختیار شما قرار می‌گیرد. به ساعت ناهار که رسیدید، پیشنهاد ما به شما فودکورت دامون در بلوار جزیره است. بعد از صرف ناهار می‌توانید به پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان بروید. دیدن حرکات نمایشی و بازی دلفین‌های بازیگوش، شیر دریایی و پنگوئن‌ها بسیار لذت بخش خواهد بود. در ادامه با اتوبوس قطاری می‌توانید از باغ پرندگان بازدید کنید. زمان تقریبی بازدید از این جاذبه‌ها حدود 4 ساعت است.

در پایان روز اول و برای گذراندن ساعات شب، می‌توانید به کنسرت و جنگ‌های شبانه بروید. این برنامه‌های تفریحی می‌تواند لحظاتی به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند. البته اگر می‌خواهید شب اول را به مراکز خرید بروید، می‌توانید به مجتمع تجاری سارینا رفته و انواع وسایل مورد نیاز را برای خود تهیه فرمایید. برای اطلاع از هزینه‌های سفر به کیش به مقاله «ترفندهای سفر ارزان به جزیره کیش» در سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما سيمرغ 24 مراجعه كنيد.

qrqwrwr

برنامه روز دوم، اماکن تاریخی و تفریحی

یکی از جاذبه‌های بسیار زیبا در جزیره کیش، شهر زیر زمینی کاریز است. این بنای تاریخی، قدمتی 2500 ساله دارد که برای بازدید از آن تقریبا دوساعت زمان لازم است. سقف شهر زیرزمینی کاریز، دارای تزئینات مرجانی است و راهروهای آن با معماری ظریف و نورپردازی زیبا فضای زیبایی را برای شما به وجود آورده است. پس از بازدید از این بنا به سمت شهر باستانی حریره در بلوار المپیک بروید. این شهر تاریخی با قدمتی در حدود 8 هزار سال، محل زندگی جمعیت کثیری از مردم بوده است. بازدید از تمام قسمت‌های این شهر از جمله خانه اعیانی، حمام تاریخی، مسجد، قنات و… در حدود یک ساعت و نیم زمان می‌برد. اگر قصد دارید با هواپیما به جزیره کیش سفر کنید، مطالعه مقاله «12 روش فوق العاده برای خرید بلیط ارزان هواپیما» می‌تواند به کمک شما بیاید تا بتوانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما کیش را تهیه کنید.

پیشنهاد می‌کنیم، برای خوردن ناهار در روز دوم به فودلند جزیره بروید که غذاهایی خوش طعم و با کیفیت عالی را ارائه می‌دهند. البته در کنار شهر حریره هم رستوران‌هایی وجود دارد که می‌توانید غذا را در همان جا میل کنید. پس از صرف ناهار می‌توانید به سراغ تفریحاتی مانند بولینگ، جاده دوچرخه سواری، اسکله تفریحی و… بروید که در نزدیکی هم قرار دارند. پس از تاریک شدن هوا هم می‌توانید به اسکله تفریحی کیش بروید. تفریحات شبانه این اسکله در حدود 4 ساعت زمان می‌برد و می‌توانید از قایق‌های پدالی، جت اسکی، امکانات غواصی و… آن استفاده كنيد.

asadadasd

برنامه روز سوم، تفریح و گردش همراه با خرید سوغاتی

پارک آبی اوشن از جمله مکان‌های تفریحی و هیجان انگیز در جزیره کیش است. مدت زمانی که در این پارک حضور خواهید داشت 2 تا 5 ساعت است و جز تفریحات لوکس و پر هزینه محسوب می‌شود. حتما می‌دانید که بانوان و آقایان به طور هم زمان نمی‌توانند از این جاذبه استفاده کنند؛ پیشنهاد می‌کنیم گروهی که امکان استفاده ندارند از ورزش‌های جایگزین مانند سوارکاری، والیبال ساحلی، بانجی جامپینگ، کارتینگ، پینت بال، ترامبولین و… بهره مند شوند. اگر دوست دارید از پلاژهای این جزیره هم استفاده كنيد، باید بدانید که پلاژ بانوان در انتهای خیابان آریان و پلاژ آقایان در انتهای خیابان فردوسی قرار دارد. ساعت دسترسی به این جاذبه‌ها از ساعت 9:30 تا 16:30 می‌باشد و می‌توانید بین 2 تا 4 برای آن زمان صرف کنید. بعد از صرف ناهار در رستوران دلخواه به سراغ مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری بروید. از جمله مهم‌ترین مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری جزیره کیش می‌توان به مرکز تجاری کیش، مرکز خرید پردیس 1 و 2 ، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید مریم و… اشاره کرد. مقاله «با بهترین مراکز خرید جزیره کیش آشنا شوید» هم می‌تواند در این زمینه کمک‌ رسان شما باشد.

scsfsf 1

در پایان باید بگوییم که شما می‌توانید این برنامه سفر سه روزه را بنا به سلیقه و بودجه‌ای که برای خود در نظر گرفته‌اید تغییر دهید. آن چه که مسلم است این است پس از خرید بلیط هواپیما کیش از سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما سیمرغ 24 به راحتی می‌توانید سفر خود را آغاز کنید. همچنین این امکان برای شما فراهم است که با خرید بیمه مسافرتی از این مجموعه با ایمنی بیشتری سفر خود به جزیره کیش را به انجام برسانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.