کد مطلب: ۵۱۹۸۵۲

کدام رشته‌های آرایشگری به سرمایه کم نیاز دارند؟

کدام رشته‌های آرایشگری به سرمایه کم نیاز دارند؟

در این روزها که توجه به ظاهر و تمایل به جوان ماندن روز به روز در حال افزایش است، نیاز به یک آرایشگر حرفه‌ای و متخصص زیبایی بیشتر از همیشه احساس می‌شود. بنابراین اگر شما بتوانید مهارت و تخصص لازم را در این زمینه به دست آورید، به راحتی می‌توانید جایگاه خود را به‌دست آورید و به درآمدهای بالا برسید.

آرایشگری یکی از شغل‌های بسیار پرطرفدار و پردرآمد این روزهاست. این رشته علاوه بر اینکه بازار کار خوبی دارد، یک فرصت عالی برای افراد خلاق است تا ایده‌های ذهنی خود را با تکنیک‌های عملی پیوند زده و روش و استایل خاص خود را داشته باشند. در این روزها که توجه به ظاهر و تمایل به جوان ماندن روز به روز در حال افزایش است، نیاز به یک آرایشگر حرفه‌ای و متخصص زیبایی بیشتر از همیشه احساس می‌شود. بنابراین اگر شما بتوانید مهارت و تخصص لازم را در این زمینه به دست آورید، به راحتی می‌توانید جایگاه خود را به‌دست آورید و به درآمدهای بالا برسید.

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که در رشته آرایشگری با گرایش‌های مختلفی روبرو می‌شوید. برخی از این رشته‌ها هزینه اولیه زیادی دارند. هم از باب تهیه مواد اولیه و هم از باب آموزش. اما در برخی دیگر می‌توانید با اندک سرمایه فعالیت خود را آغاز کرده و وارد بازار کار شوید و به مرور زمان کسب و کار خود را گسترش دهید. در این مقاله قصد داریم در خصوص رشته‌هایی صحبت کنیم که برای شروع به سرمایه کمی نیاز دارند.

معرفی رشته‌های آرایشگری که به سرمایه کم نیاز دارند

۱- اصلاح صورت و ابرو

اصلاح صورت و ابرو یکی از دوره‌هایی است که گذراندن آن برای تمام افراد علاقه‌مند به حرفه آرایشگری الزامی است. در این دوره تنها با قیچی، موچین و یک بند اصلاح می‌توانید یادگیری را شروع کرده و وارد بازار کار شوید. البته باید در نظر داشته باشید که امروزه برای اصلاح صورت از روش‌های دیگری چون جلبک، موم و … نیز استفاده می‌شود که در این صورت هم در مقایسه با سایر دوره‌های آرایشگری هزینه کمی دارد.

در آموزش اصلاح صورت، نکاتی در خصوص نحوه اصلاح، آشنایی با انواع پوست، فرم ابروها، شکل دادن به ابروها و مواردی از این قبیل پرداخته می‌شود.

IMG 20210307 113136

۲- کوتاهی مو

در دوره آموزش کوتاهی مو که یکی از دوره‌های پرطرفدار آرایشگری محسوب می‌شود، روش‌های کوتاه کردن مو آموزش داده خواهد شد. در این دوره شما با انواع مدل کوتاهی مو، تکنیک‌های کوتاهی مو، انواع فرم صورت، و مدل‌های مناسب برای هر نوع فرم صورت آشنا خواهید شد.

رشته کوتاهی مو نیز به سرمایه زیادی نیاز ندارد. با تهیه شانه‌های مخصوص، ماشین اصلاح و انواع قیچی و آبپاش می‌توانید برای یادگیری این رشته پردرآمد اقدام کنید و کسب و کار خود را داشته باشید.

۳- لیفت مژه

همانگونه که می‌دانید، چشم و ابرو در زیبایی افراد نقش به‌سزایی دارند. در همین راستا، خانم‌ها برای رفع عیب و ایرادها و زیباتر شدن چشم و ابروهای خود بسیار هزینه می‌کنند. لیفت مژه یکی رشته‌های آرایشگری پرطرفدار است که می‌تواند مژه‌های صاف و بی‌حالت شما را به مژه‌های بسیار زیبا و خوش حالت تبدیل کند. در دوره آموزش لیفت مژه ، یاد می‌گیرید که چطور مژه‌های مشتری را به بهترین شکل لیفت کنید و حالت بدهید.

برای این کار از چسب‌های مخصوص و نرم کننده‌های خاصی استفاده می‌شود که هیچ‌گونه ضرری برای چشم و مژه‌ها نخواهند داشت. مواد و ابزار لازم برای این رشته پردرآمد شامل مواد مخصوص لیفت و تقویت مژه، پد سیلیکونی، براش و شانه مژه است که به راحتی و با سرمایه کم می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

IMG 20210307 113202

۴- لیفت ابرو

امروزه یکی از فعالیت‌های زیبایی که در سالن‌های آرایشگری انجام می‌شود، لیفت ابرو است. به طور کلی با افزایش سن، پوست دچار افتادگی شده و حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. در این شرایط لیفت ابرو برای فرم دادن و به اصطلاح بالا کشیدن ابرو روش مناسبی خواهد بود.

امروزه لیفت ابرو با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. جراحی لیفت ابرو یکی از این روش‌هاست. در برخی موارد نیز از بوتاکس برای بالا کشیدن پوست و کاهش چین و چروک اطراف ابرو و شقیقه استفاده می‌کنند. کشیدن پوست شقیقه با نخ نیز یکی دیگر از روش‌های لیفت ابرو است. اما روش دیگری نیز وجود دارد که مانند جراحی و لیفت با نخ تهاجمی نیست و هزینه کمتری نیز دارد.

لیفت ابرو در رشته آرایشگری یک روش بدون ضرر و بدون نیاز به بی‌حسی و بیهوشی است. در این روش ابروهای شما با استفاده از مواد گیاهی و ضدحساسیت به زیبایی فرم گرفته و بالا می‌رود. تمام ابزاری که برای شروع کار خود در این رشته نیاز دارید شامل مواد مخصوص لیفت ابرو، شانه و برس ابرو است. بنابراین با سرمایه بسیار کم می‌توانید کار خود را شروع کنید.

معرفی آموزشگاه رز سرخ

با توجه به توضیحاتی که در بالا ذکر شد، می‌توان نتیجه گرفت که برای آغاز کار در حرفه آرایشگری نیاز به داشتن سرمایه هنگفت نیست. بلکه با انتخاب یک رشته مناسب، شرکت در دوره آموزشی مربوط به آن، و کسب مهارت‌های لازم می‌توانید کار خود را شروع کرده و کسب درآمد کنید.

اما نکته مهم این است که پیش از شروع هر کاری، یک آموزشگاه مناسب و با تجربه در زمینه آموزش آرایشگری انتخاب کنید. سالن آرایشی رز سرخ یکی از معدود آموزشگاه‌هایی است که قادر است در کوتاه‌ترین مدت از شما یک آرایشگر حرفه‌ای ساخته و روانه بازار کار کند. از جمله مزیت‌های این آموزشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه‌ای پس از پایان هر دوره آموزشی
  • همکاری با اساتید حرفه‌ای و مجرب
  • آموزش تمام سرفصل‌های لازم و تعیین شده از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای
  • برگزاری دوره‌های آموزشی در سطوح مختلف مبتدی و پیشرفته
  • امکان گرفتن راهنمایی و مشاوره و رفع اشکال، حتی پس از پایان دوره آموزشی
  • استفاده از ابزار به‌روز و با کیفیت برای دوره های آموزشی
  • داشتن فرصت کافی و شرایط مساعد برای تمرین و تکرار عملی هنرجویان

شما عزیزان می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.