خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۲۴۹۸

ماجرای دو نرخی شدن مرغ چیست؟

ماجرای دو نرخی شدن مرغ چیست؟

نرخ مرغ با توجه به اینکه از بخش‌ دولتی یا آزاد تهیه و کشتار می‌شود در بازار دو نرخی شده و به گفته مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی، مرغ ۳۵ هزاری گران فروشی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با ابراز تاسف اینکه مرغ در بازار دو نرخ دولتینرخی شده است، گفت: نرخ دولتی مرغ با قیمت ۲۴هزارو۹۰۰ تومان ونرخ آزاد با قیمت حداکثر ۳۵ هزارتومان در بازار عرضه می شود.

مهدی یوسف خانی (در گفت و گو با ایسنا) در این باره اظهار کرد، گفت: بخشی از مرغ ها از کانال دولتی تهیه و کشتار می شوند و با قیمت مصوب ۲۴هزارو۹۰۰ تومان تا نهایت ۲۶ هزارتومان به دست مصرف کنندگان می رسد.

وی ادامه داد: بخش دیگری از مرغ های موجود در بازار از شبکه های آزاد تهیه و کشتار می شوند که قیمت آنها حدود ۳۵ هزارتومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اضافه کرد: فروش مرغ بیش از ۳۵ هزارتومان هم نرخ کاذب و گرانفروشی است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به قیمت تخم مرغ نیز اشاره کرد و گفت: قیمت هرکیلو تخم مرغ در بازار ۲۰ هزارتومان و هرشانه دوکیلویی ۴۰ هزارتومان است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رحمتی

    آقای مهدی یوسف خانی ب ماباجواز کسب سهمیه مرغ دولتی 70 کیلوبعد شم کیلویی 24هزارتومان حساب میکنید ازداخل میدان بهمن تادرب مغازه کیلوی 5000هزارتومان هزینه برمیدارند بعدماچگونه مرغ بدست مشتری بدیم 24900تومان باسود کیلویی 900تومن آقای یوسف خانی رویه صندلی نرم نشستی روضه خوانی می‌کنی ملت به جون مامرغ فروشامی اندازی بعدش هزینه‌ه مالیات وبرق آب تلفن گازو کارگرو کی باید بده