کد مطلب: ۴۸۴۶۶۴

افزایش ۷۶ درصدی مجوزهای نوسازی و بازسازی

افزایش ۷۶ درصدی مجوزهای نوسازی و بازسازی

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در 6 ماهه اول امسال، تعداد 152 مجوز نوسازی و بازسازی و جایگزینی صادر شده که رشد 76 درصدی در این بخش را ثبت نموده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حمیدرضا پورسعید معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در ۶ ماه اول امسال، تعداد ۱۵۲مجوز نوسازی و بازسازی و جایگزینی صادر شده که رشد ۷۶ درصدی در این بخش را ثبت کرده است.

براساس گزارش شاتا، او افزود: در این مدت، ۲۲۳ مجوز صنعتی اعم از پروانه بهره‌برداری، کارت شناسایی و گواهی فعالیت صنفی با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۲۰ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال صادر شده است. وی اعلام کرد: شاهد رشد ۲ درصدی در میزان سرمایه‌گذاری پروانه‌های بهره‌برداری صادرشده هستیم که نشان‌دهنده افزایش هزینه تمام‌شده یک واحد صنعتی است.

پورسعید با اشاره به اجرای برنامه‌های توسعه و تولید و تعمیق ساخت داخل به‌عنوان یکی از برنامه‌های اجرایی سازمان در سال ۹۹ گفت: فعال‌سازی واحد‌های راکد صنعتی در شهرک‌های صنعتی و ایحاد میزهای تخصصی ازاولویت‌های ما است که در نیمه نخست امسال تعداد ۷۸ واحد راکد فعال شده و در نیمه دوم سال ۹۹ با قدرت و شدت بیشتری پیگیری خواهد شد.

او تصریح کرد: ازجمله اولویت‌های استان در صنایع پوشاک، مواد غذایی، قطعات خودرو و لوازم خانگی است که توجه بیشتر مسوئلان را می‌طلبد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.