کد مطلب: ۴۳۳۲۶۲

رشد ۱۱هزار واحدی شاخص در آغاز معاملات چهارشنبه / رکوردزنی بورس همچنان ادامه دارد

رشد 11هزار واحدی شاخص در آغاز معاملات چهارشنبه / رکوردزنی بورس همچنان ادامه دارد

در آغاز معاملات چهارشنبه 7 اسفند، شاخص کل بورس با رشدی 11 هزار واحدی در نیم ساعت وارد کانال 530هزار واحدی شد. سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در معاملات اول وقت بازار سهام تهران، شاخص کل با رشدی 11هزار واحد طی نیم ساعت باز هم رکورد جدیدی از خود به جای گذاشت و وارد کانال 530هزار واحدی شد.

c1 2

بر این اساس سه نماد فارس، فولاد و فملی به ترتیب با 1094، 942 و 778 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر سبزپوشی شاخص بورس تهران داشتند.

102 4

در 30 دقیقه نخست معاملات امروز، بیش از 200 هزار معامله انجام شد که طی آن یک میلیون و 500 هزار سهم با ارزش نزدیک به یک هزار میلیارد تومان داد و ستد شدند. در این مدت بیش از 400 میلیون سهم از نماد وتجارت معامله شد تا این سهم نقش بزرگی بر حجم کل معاملات داشته باشد. این نماد بانکی چند روزی است در محدوده نزدیک به صف خرید معامله می‌شود. به جز گروه بانکی که حجم بالایی از معاملات در آن شکل گرفته است، گروه‌های خودرویی و فلزات اساسی نیز دیگر گروه‌های پیشروی بازار بوده‌اند. در گروه فلزات حجم معاملات ذوب‌آهن نزدیک 50 میلیون سهم بوده و این نماد در محدوده صفر تابلو معامله می‌شود.

در معاملات اولیه امروز، 510 سهم در محدوده مثبت و 90 سهم نیز در محدوده منفی در حال دادوستد هستند. این در حالی است که معامله برخی از سهام نیز به دلیل نوسانات 20 یا 50درصدی قیمت به صورت موقتی متوقف شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.