خبر مهم:

کد مطلب: ۲۲۶۴۶۱

رشد ۴۱ درصدی قیمت مسکن در منطقه ۵ تهران

رشد 41 درصدی قیمت مسکن در منطقه 5 تهران

در اسفندماه ۱۳۹۶ بالاترین رشد متوسط قیمت مسکن شهر تهران در منطقه ۵، با ۴۱ درصد افزایش نسبت به ماه مشابه سال قبل به ثبت رسیده است.

در اسفندماه ۱۳۹۶ بالاترین رشد متوسط قیمت مسکن شهر تهران در منطقه ۵، با ۴۱ درصد افزایش نسبت به ماه مشابه سال قبل به ثبت رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آمارها نشان می‌دهد در مناطق ۵، ۲، ۴ و ۱ شهر تهران که معمولا بیشترین معاملات مسکن در آنجا صورت می‌گیرد بالاترین رشد قیمت مسکن نیز به ثبت رسیده است. در منطقه ۵ که در اسفندماه امسال ۱۳.۳ درصد از کل معاملات شهر تهران را به خود اختصاص داد شاهد رشد ۴۰.۹ درصدی معاملات بوده‌ایم. میانگین قیمت این منطقه هم‌اکنون متری ۷ میلیون تومان است.

در منطقه ۲ نیز ۹.۹ درصد از کل خرید و فروش مسکن انجام شده و قیمت‌ها نیز حدود ۳۵ درصد رشد کرده است. متوسط قیمت مسکن در این منطقه هم اکنون ۹.۲ میلیون تومان در هر متر مربع است.

در منطقه ۴ به ترتیب شاهد افزایش ۹.۹ درصدی معاملات و ۲۴ درصدی قیمت بوده‌ایم. متوسط قیمت مسکن در منطقه ۴ هم اکنون متری ۶.۱ میلیون تومان است.

همچنین در اسفندماه گذشته ۷.۲ درصد کل معاملات در منطقه ۱ انجام شده است. این منطقه هم‌اکنون بالاترین میانگین قیمت مسکن شهر تهران را با متری ۱۲.۳ میلیون تومان به خود اختصاص داده است. متوسط رشد قیمت در منطقه ۱ نسبت به ماه مشابه سال قبل ۲۵ درصد بوده است.

قیمت مسکن

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.