کد مطلب: ۴۳۲۹۱۰

اولین جزئیات از بورس سه‌شنبه / شاخص ۶هزار واحد دیگر رشد کرد

اولین جزئیات از بورس سه‌شنبه / شاخص 6هزار واحد دیگر رشد کرد

در نخستین دقایق معاملات بازار سهام، شاخص کل با رشدی 6 هزار واحدی به کانال 510هزار واحدی نزدیک شد. این در حالی بود که در این مدت بیش از یک میلیون و 600هزار سهم معامله شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در معاملات اول وقت روز سه‌شنبه بازار سهام، شاخص کل با صعودی 6هزار واحدی به کانال 510هزار واحدی نزدیک شد. این در حالی بود که در زمان بازگشای بازار، شاخص وارد این کانال شد ولی در ادامه معاملات مجددا به کانال 509هزار واحدی بازگشت.

2 2

وضعیت شاخص در دقایق ابتدایی بورس سه شنبه

در جریان معاملات ابتدایی امروز، سه نماد فولاد، تاپیکو و فخوز به ترتیب با 948، 331 و 330 واحد بیشترین تاثیر مثبت و نماد پارس با 405 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. همچنین در اولین دقایق معاملات امروز نماد ختور با صف فروش همراه بوده و ثفارس، قرن و تپکو بالای 100میلیون صف خرید دارند.

c1 1

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص

در 40 دقیقه نخست بیش از 190هزار معامله صورت گرفته که در این معاملات حدود یک میلیون و 700 سهم با ارزش بالای یکهزار میلیارد ریال دادوستد شده است. در این مدت 436نماد در محدوده مثبت و157 نماد نیز در محدوده منفی معامله می‌شوند. در تمامی گروه‌های صنعت مختلف نیز عموما جو مثبتی حاکم بوده و وتجارت با بیش از 408 میلیون حجم، در مثبت 5 بازار صف خرید تشکیل داده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.