کد مطلب: ۳۴۶۲۲۴

رمز موفقیت چاپ آقا در جامعه استارتاپی ایران چیست؟ / تعهد به کیفیت بالای خدمات، قیمت مناسب و مشتری‌مداری

رمز موفقیت چاپ آقا در جامعه استارتاپی ایران چیست؟ / تعهد به کیفیت بالای خدمات، قیمت مناسب و مشتری‌مداری

چاپ‌آقا به عنوان مطرح‌ترین شرکت آنلاین در حوزه چاپ دیجیتال از کسب‌وکارهای موفقی است که طی مدتی که از حضور فعالش در بازار می‌گذرد، به‌خوبی خلاء‌های موجود در این حوزه را برای مشتریان پر کرده است.

در سال‌های اخیر و در پی توسعه کسب‌وکارهای آنلاین، شاهد ظهور و رشد صنایع مختلفی بر بستر اینترنت و افزایش میزان رضایتمندی مخاطبان این صنایع بودیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، چاپ‌آقا به عنوان مطرح‌ترین شرکت آنلاین در حوزه چاپ دیجیتال از کسب‌وکارهای موفقی است که طی مدتی که از حضور فعالش در بازار می‌گذرد، به‌خوبی خلاء‌های موجود در این حوزه را برای مشتریان پر کرده است. خلاء‌هایی که ممکن است هر کدام از ما هنگام سفارش‌دهی چاپ دیجیتال سربرگ، اوراق اداری، کارت ویزیت و… با آن مواجه شده باشیم.

طی کردن پروسه طولانی مراجعه به دفاتر خدمات فنی یا چاپخانه، الزام به ارائه طرح مورد نظر در سی‌دی یا حافظه‌های فلش، قیمت گران و غیر شفاف و… برخی از مشکلاتی هستند که ارائه‌دهندگان سفارش‌های چاپی تا کنون با آنها مواجه بودند.

حالا چاپ آقا به خوبی با ارائه راهکارهای اصولی این مشکلات را رفع کرده است. به این ترتیب امروزه چاپ دیجیتال کارت ویزیت، تراکت، بروشور، پوستر و… با روی کار آمدن استارتاپ‌هایی چون چاپ آقا سریع و راحت‌تر شده است.

در حال حاضر، خدمات ارائه‌شده در چاپ آقا به صورت مجزا تفکیک شده‌اند و مشتری در کوتاه‌ترین زمان می‌تواند خدمات مورد نظر خود را یافته و برای ثبت سفارش اقدام کند. برای مثال چاپ دیجیتال کارت ویزیت ، ست اداری، چاپ تراکت، ساک دستی و… از جمله بخش‌هایی هستند که در سایت به‌صورت جداگانه وجود دارند و شما می‌توانید وارد بخش مربوطه شوید، سفارش خود را ثبت کنید و در صورت نیاز از کمک مشاوران طراحی چاپ آقا یا ابزارهای آنلاین طراحی چاپ آقا بهره ببرید. حتی می‌توانید طراحی سفارش چاپی خود را به طراحان چاپ آقا بسپارید و پس از پرداخت هزینه‌ها در زمان معین و بدون کوچک‌ترین تاخیری، سفارش خود را تحویل بگیرید.

پس از ثبت جزئیات سفارش شما هم یک بررسی اولیه از سوی چاپ آقا روی سفارش صورت می‌گیرد و اگر سفارش ثبت‌شده دارای فایل نباشد، به واحد طراحی ارجاع داده می‌شود. در صورتی هم که به همراه سفارش، فایل ارسال شده باشد به بخش بررسی فایل ارجاع داده می‌شود تا از نظر استانداردهای فنی و طراحی مورد بررسی قرار گیرد. در نهایت، در صورتی که فایل تایید شود، وارد فرآیند چاپ می‌شود. گفتنی در تمام طول فرآیند آماده‌سازی سفارش‌های چاپی نظارت و کنترل دقیقی روی سفارش‌ها صورت می‌گیرد و نتیجه کار بدون ایراد باشد.

در مورد قیمت‌ هم باید بگوییم که قیمت محصولات و خدمات چاپ آقا برخلاف بسیاری از رقبا، به‌صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌شود و همین موضوع یکی از دلایل محبوبیت چاپ آقا بین مردم است.

می‌توان گفت که چاپ آقا با درک نیازهای چاپی مردم و پاسخ به آنها، توانسته است از رقبای خود در این حوزه پیش گرفته و امروزه به خوشنام‌ترین و معتبرترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات چاپی آنلاین معروف شود.

پس اگر شما هم می‌خواهید سفارش‌های چاپی خود را با کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید به chapagha.com مراجعه کنید و لذت واقعی چاپ آنلاین را بچشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.