کد مطلب: ۱۲۵۲۰۹

رنگ آمیزی مخازن مکانیزه سطح منطقه ۲

رنگ آمیزی مخازن مکانیزه سطح منطقه 2

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از آغاز عملیات رنگ آمیزی مخازن سطح منطقه 2 جهت زیباسازی منظر شهری و ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی درسطح معابر و خیابان ها خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو ،علیرضا جعفری با تاکید بر خدمت رسانی شایسته به مردم اظهار داشت : شهرداری

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از آغاز عملیات رنگ آمیزی مخازن سطح منطقه 2 جهت زیباسازی منظر شهری و ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی درسطح معابر و خیابان ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو ،علیرضا جعفری با تاکید بر خدمت رسانی شایسته به مردم اظهار داشت : شهرداری منطقه دو در راستای برون رفت از وضعیت فعلی مخازن مکانیزه سطح منطقه و ساماندهی و زیباسازی منظر شهری اقدام به رنگ آمیزی 4708 مخزن در نواحی 9گانه نموده که بر اساس پیش بینی می بایست تا پایان سال و آمادگی جهت استقبال از سال جدید به اتمام برسد.
وی افزود : به علت رعایت نکردن برخی از افراد که بدون در نظر گرفتن زمان دفع زباله آسیب رساندن به مخازن موجب بروز مشکلات عدیده ای پیرامون جمع آوری و ارائه سرویس مناسب توسط نواحی می گردند که با اجرای این طرح سعی شده است تا چهره شهر در آستانه سال نو زیبا و عاری از هرگونه آلودگی باشد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به افزایش روند ماشینی شدن در شهرها و لزوم توجه بیشتر به امر زیباسازی، آراستگی و زیبایی شهری در ایجاد بهبود مسائل زیست محیطی موثر دانست و گفت: هدف از اجرای این طرح حذف آلودگی‌های بصری، آراستگی و زیباسازی منظر و محیط شهری است .
جعفری ضمن اشاره به ادامه روند رنگ آمیزی تمامی مخازن مکانیزه درسطح منطقه، خاطر نشان کرد: طرح شستشو،گند زدایی مخازن زباله،با هدف جلوگیری از پراکندگی مواد آلوده و حفظ بهداشت محیط زیست در دستور کار اداره خدمات شهری منطقه قرار گرفته که در حال انجام می باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.