کد مطلب: ۲۶۸۱۴۴

روسیه ۳ میلیارد دلار وام از بازارهای خارجی می‌گیرد

روسیه ۳ میلیارد دلار وام از بازارهای خارجی می‌گیرد

وزیر دارایی روسیه گفت: در سال جاری میلادی ۳ میلیارد دلار از بازارهای خارجی برای فاینانس هزینه‌های برنامه‌ریزی شده خود قرض خواهیم کرد.

آنتون سیلوآنوف وزیر دارایی روسیه در مصاحبه‌ای با تلویزیون روزیا ۲۴ گفت: وزارت دارایی قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی ۳ میلیارد دلار از بازارهای خارجی جذب کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیلوآنوف گفت: فکر می‌کنم که برای دومین بار در سال جاری میلادی قادر به ورود در بازارهای خارجی برای گرفتن وام خواهیم بود که این رقم تا پایان امسال تا ۳ میلیارد دلار خواهد بود.

به گفته سیلوآنوف، مجموع رقم دریافتی روسیه از بازارهای خارجی بعنوان وام در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی تقریبا در سطح سال جاری میلادی باقی خواهد ماند. وزیر دارایی روسیه تصریح کرد که قصد داریم هم از بازار داخلی که بعنوان منبع اصلی ما خواهد بود و هم بازارهای خارجی قرض کنیم.

آنتون سیلوآنوف گفت: فرصت ورود به بازارهای خارجی را داریم و پاییز امسال این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد. به گفته وی، گرفتن وام بمنظور فاینانس هزینه های برنامه ریزی شده در سال ۲۰۱۸ میلادی برای روسیه ضروری است.

وزیر دارایی روسیه در پایان خاطر نشان کرد که مبالغ جذب شده از بازارهای خارجی می توانند در صندوق توسعه زیرساخت که در سال ۲۰۱۹ میلادی تاسیس خواهد شد، مورد استفاده قرار گیرند.

منبع:تاس نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.