کد مطلب: ۵۲۷۷۱۰

روش رنگ‌آمیزی نرده‌های آهنی ساختمان

روش رنگ‌آمیزی نرده‌های آهنی ساختمان

نرده‌هایی مانند حفاظ بالکن و تراس که زیر تابش آفتاب قرار دارد نیز بعد از مدتی نیاز به رنگ‌آمیزی مجدد دارد. در این مطلب ما روش رنگ‌آمیزی نرده‌های آهنی ساختمان را شرح می‌دهیم.

نصب نرده و حفاظ آهنی یک اقدام امنیتی است که موجب می‌شود تا امنیت ساختمان از سمت پنجره‌ها، بالکن‌ها و دیوارها از لحاظ جلوگیری از سرقت و راه پله‌ها از لحاظ امنیت جانی افراد حفظ شود. مسلم است که برای زیبایی و حفظ کیفیت نرده‌ها نیاز به رنگ‌آمیزی دارد. همچنین نرده‌هایی مانند حفاظ بالکن و تراس که زیر تابش آفتاب قرار دارد نیز بعد از مدتی نیاز به رنگ‌آمیزی مجدد دارد. در این مطلب ما روش رنگ‌آمیزی نرده‌های آهنی ساختمان را شرح می‌دهیم. قبل از اینکه شروع به کار کنید، توصیه‌هایی وجود دارد که باید آن‌ها را بدانید‌

نرده‌های آهنی ایوان و حیاط و حفاظ پنجره چون خیلی زیاد در معرض نور آفتاب است باید در رنگ‌آمیزی آن دقت زیادی کرد

IMG 20210410 092427

مراحل رنگ آمیزی نرده آهنی

مرحله ۱ - سطح فلز را آماده کنید

قبل از شروع رنگ.آمیزی نرده آهنی باید سطح نرده را کاملا آماده کنید. آن را پاک کرده و هر گونه آلودگی را از سطح آن بزدایید. به این نکته هم توجه کنید که برخی از رنگ‌های قدیمی حاوی سرب می‌باشند. از این رو حتما در هنگام پاک کردن نرده از دستکش و ماسک استفاده کنید. تا خطری متوجه شما نشود.

برای آماده‌سازی سطح نرده فلزی، برس سیمی را بردارید و هر گونه زنگ‌زدگی را از سطح آن پاک کنید.

مرحله ۲ - آماده شدن برای رنگ

در این مرحله یک دستمال مخصوص را بردارید و نرده‌ها را پاک کنید. این پارچه کمی نم‌دار باشد است تا هر بقایای گرد و غبار را پاک کند. این باعث می‌شود که سطح نرده شما تمیز و بدون هیچ‌گونه آلودگی باقی بماند. بنابراین شما می‌توانید شروع به کار و رنگ‌آمیزی کنید.

مرحله ۳ - رنگ‌آمیزی اولیه

ابتدا لازم است که نرده‌های فلزی رنگ‌آمیزی اولیه کنید. برای این کار باید از رنگ‌های ضد زنگ استفاده کنید. یعنی این که در مرحله اول باید یک ضد زنگ مناسب و خوب بر روی سطح نرده پوشش دهید.

برای راحتی و سرعت بخشیدن به کار هم می‌توانید از اسپری ضد زنگ استفاده کنید. ضد زنگی را که استفاده می‌کنید باید دارای کیفیت و غلظت مناسبی باشد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که مرحله ضد زنگ را دو بار باید انجام دهید. به این صورت که یک بار ضد زنگ بزنید و اجازه دهید تا خوب خشک شود و بعد برای بار دوم روی آن ضد زنگ بزنید.

مرحله ۴ - رنگ‌آمیزی

هنگامی که ضد زنگ خشک شد زمان استفاده از رنگ اصلی می‌باشد. فقط باید کاملا مطمئن باشید که ضد زنگ خشک شده است. رنگ را با قلم موی مناسب بر روی نرده بزنید. نواحی باریک را با قلم مو و نواحی پهن تر را با رولر رنگ‌آمیزی کنید.

با این رو سرعت کار رنگ آمیزی بیشتر می‌شود. بعد از این که همه نرده‌ها را رنگ کردید، باید صبر کنید تا رنگ کاملا خشک شود. بهتر است این عمل را دو مرتبه انجام دهید. به این ترتیب محافظت و پوشش بیشتری بر روی نرده ایجاد می‌شود.

صنایع فلزی آریا تولید کننده کلیه سازه‌های فلزی ساختمان مانند درب آکاردئونی ساختمان، درب ورودی پارکینگ و حیاط و حفاظ پنجره فلزی و حفاظ‌های بوته‌ای و شاخ گوزنی روی دیوار، علاوه بر ساخت و نصب نرده حفاظ‌ها، آنها را برای مشتریان رنگ‌آمیزی می‌کند.

شماره تماس مدیریت این مجموعه برای سفارش کار ۰۹۱۲۶۲۱۵۹۵۷ می‌باشد‌.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • میلاد حمیدی

    سلام من حدودا یک ماه پیش حفاظ شاخ گوزنی از کاوه کمپانی خرید کردم از کیفیت کارش واقعا راضیم