کد مطلب: ۲۹۸۶۸۵

روند قیمت جهانی طلا در هفته دوم سپتامبر

روند قیمت جهانی طلا در هفته دوم سپتامبر

تازه‌ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می‌دهد که کارشناسان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بین‌المللی بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش روبرو خواهد شد.

در نظرسنجی این هفته 17 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کردند که از این تعداد 7 نفر معادل 41 درصد اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش روبرو می شود، 5 نفر معادل 29 درصد به کاهش قیمت طلا رای داده اند و 5 نفر دیگر نیز پیش‌بینی کردند قیمت طلا در این مدت تغییری نخواهد داشت.

به گزار تجارت‌نیوز، انتشار آمارهای جدید اشتغال آمریکا در ماه اوت موجب شد تا قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات روز جمعه با کاهش روبرو شود.

در نظرسنجی آنلاین نیز 676 نفر شرکت کردند که از این تعداد نیز 329 نفر معادل 49 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در هفته آتی افزایش خواهد یافت . 251 نفر دیگر معادل 37 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش روبرو می شود و 96 نفر باقی مانده معادل 14 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت.

در نظرسنجی هفته گذشته 50 درصد کارشناسان اقتصادی وال استریت و 48 درصد سرمایه گذاران مین استریت پیش بینی کرده بودند که قیمت طلا با افزایش روبرو می شود . ولی قیمت طلا در پایان مبادلات هفته گذشته با کاهش 0.5 درصدی روبرو شده است.

منبع: سایت طلا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.