کد مطلب: ۳۷۶۵۵۳

نجفیان مطرح کرد:

رونق و افزايش توليد، هدف امسال سايپا است

رونق و افزايش توليد، هدف امسال سايپا است

رئيس هيأت‌مديره گروه خودروسازی سايپا گفت: در سال 98، رونق توليد و افزايش فروش خودرو، دو بال پرواز اين گروه خواهند بود.

به گزارش تجارت‌نیو ز به نقل از سایپانیوز ، معصوم نجفيان رئيس هيأت‌مديره گروه سايپا افزود: شعار توليد ناب هم‌راستا با شعار سال جديد از سوي مقام معظم رهبري، در سايپا به مرحله اجرا درخواهد آمد.

به گفته وی پروژه‌هايي با محوريت توسعه محصول و كاهش قيمت قطعات، براساس خط مشي مديرعامل گروه خودروسازي سايپا با هدف تسهيل در فعاليت‌‎های زنجيره تأمين در دستور كار شركت سازه‌گستر قرار گرفته است.

نجفيان در ادامه با اشاره به اهميت صنعت خودروسازی كشور در اقتصاد و اشتغال گفت: صنعت خودروسازی از حساسيت ويژه‌ای برخوردار است و محصولی جذاب برای عمومی جامعه توليد می‌كند كه اين واقعيت، سختی فعاليت در اين صنعت را دوچندان كرده است.

وي تأكيد كرد: شعار رونق توليد در فرهنگ بسياری از جوامع توسعه‌يافته به‌‎عنوان يک امر نهادينه‌شده مورد توجه قرار دارد و ما نيز در ايران بايد به سرمايه‌گذاری و اهميت اين حوزه بيش از گذشته توجه كنيم.

رئيس هيأت‌مديره گروه خودروسازی سايپا افزود: سال گذشته باتوجه به فشار تحريم‌ها و تعليق همكاري شركاي خارجی، مشكلات فراوانی را تجربه كرديم اما با اجرای يک سياست اصولی و مدبرانه از سوی مديريت ارشد گروه، توانستيم در دو ماه پاياني سال شرايط را در مسير پايداری و ثبات همراه با رشد توليد قرار دهيم كه اين موفقيت در سال جديد نيز ادامه خواهد يافت.

وي در پايان با بيان اين‌كه جمع كثيری از نيروهاي جريان توليد در كشور در صنعت خودروسازی مشغول فعاليت هستند، فعاليت حدود 50 هزار نفر از نيروهاي انسانی جريان توليد در گروه خودروسازی سايپا را يك وزنه قابل توجه و مهم جهت معرفي دستاوردها و ضرورت‌هاي اين صنعت عنوان كرد و خواستار توجه همگاني به اهميت صنعت خودروسازي شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.