کد مطلب: ۵۳۲۰۹۲

ریزش قیمت گوشی‌های سامسونگ

ریزش قیمت گوشی‌های سامسونگ

افت قیمت دلار در روز‌های گذشته قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ را کاهش داده است اما میزان این افت قمیت در مدل‌های مختلف متفاوت است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار گوشی‌های موبایل سامسونگ، قیمت «Galaxy A10s 32 GB» با ۵۵۰ هزار تومان افت بیشترین و «Galaxy A20 32 GB » با ۵۰ هزار تومان افت، کمترین کاهش را به ثبت رساندند.

در این میان بالا رده‌های همچون «(Galaxy Note 20 Ultra (5G» و «(Galaxy S20+ (5G» بین ۸ تا ۱۲ میلیون تومان کاهش را تجربه کردند. در میان رده‌ها افت قیمت بین یک ونیم میلیون تومان بود، به شکلی که «Galaxy A80 » از ۱۳ میلیون تا مرز ۱۱ میلیون عقب نشینی کرد.

اما در پایین رده‌ها افت قیمت چندان محسوس نبود. گوشی‌های پایین رده سامسونگ به دلیل تقاضای بالا در بازار و عرضه کم آن، کمترین واکنش را به ریزش قیمت دلار نشان دادند. البته افت قیمتی در این رده را تنها در مدل «Galaxy A10s» با کاهش ۳۰۰ هزارتومانی شاهد بودیم.

البته برخی مدل‌های گوشی سامسونگ هم با افزایش قیمت روبرو بودند. اما بیشتر این افزایش قیمت ها در میان رده های سامسونگ اتفاق افتاد که احتمالا به همان موضوع نوسان قیمت دلار در بازار برمی گردد. در این میان سری «(Galaxy S20+ (5G» با افزایش ۴۵۰ هزار تومانی روبرو شد.

1 20

2 13

منبع: فرادید

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    درباره کلید قفل صفحه طA51 اطلاعاتی داره

  • نیما

    بچه ها گوشی های سری Aواقعن جواب گو نیستن برای گیم های سنگین بین ۱۰گیگ الی ۶گیگی. و با قیمت بالایی که دارن نمی ارزن مگر گوشی های بالای ۷میلیونش که می تونن درست بیارن بازی های سنگینو.اگرم برا بازی نمیخواید میشه روش کامل حساب کرد.بجز A10که فاجعه است! من اعصابم سر اون گوشی نابود شده

  • محمد صادق

    گوشی فقط هواوی

  • سامان

    من چیزی از ریزش ندیدم .بعضیا گرونترم شدن

  • Masih k

    گوشی فقط سامسونگ درهمه چیز باکیفیت پرقدرت وعالی♡
    شیائومی ردمی هم خوبه ولی دربازی مخصوصا بازی های حجم دار یا گیگا بایتی ضعیف است .
    هواوی هم بااینکه تحریمه خوبه ولی به پای سامسونگ نمیرسه .
    ال جی بسیارظریف با طراحی زیبا ولی قطعات کمیاب و گرون وجنس فیک (تقلبی)بسیار زیاد دارد.
    خوش باشید باهر گوشی موبایلی

  • ناشناس

    گوشی های سامسونگ خیلی خوب هستند ولی مدل Aبه قیمتی که براش هزینه میکنی نمیرزه اگر خواستید بخرید sm31خیلی عالی

  • ناشناس

    گوشی ال جی هنوز بهتر سامسونگ هست

  • Its me

    پس مدل m نیس چرا /”

  • علی نظری

    با سلام امروزه اگر جدیدا به مدل هایی که سامسونگ به بازار جدیدا عرض کرده است توجه کرده باشید سری A سامسونگ عیب و ایراد هایی در خود دارند اگر کمی توجه کنید و با این سری از گوشی ها کار کنید متوجه می شوید بنده خودم مدل A10S خریده و استفاده کرده ام و بعد از چند ماه استفاده از اینترنت آن با وجود این که اینترنت خریده بودم ولی چون عیب در اینترنت این مدل گوشی را با گذشت چند ماه متوجه خواهید شد که با وجود این که اینترنت خریده اید ولی با قطعی اینترنت مواجه خواهید شد

  • امیر

    چرا قیمت گوشی a12 نیست