کد مطلب: ۴۵۹۹۹۹

پاسخ بانک پارسیان به تجارت‌نیوز

زمان انتظار فروش سهام عدالت چقدر است؟

زمان انتظار فروش سهام عدالت چقدر است؟

بانک پارسیان برای تاخیر در واریز پول فروش سهام عدالت مشتریان عذرخواهی کرد و درباره فرآیند فروش سهام عدالت در این بانک توضیحاتی ارائه داد.

فروشندگان سهام عدالت همچنان از تاخیر بانک‎ها در واریز پول فروش سهام‌شان گزارش می‌دهند. با این حال بانک‌ها زمان دقیقی برای واریز پول سهام عدالت مشخص نمی‌کنند و می‌گویند همه چیز به فرآیندی بستگی دارد که در بورس دنبال می‌شود.

کارگزاری‌های بانک‌ها هم پاسخ‌شان این است که به دنبال فروش سهام عدالت مردم در بهترین زمان ممکن هستند تا فروشندگان متضرر نشوند. فروشندگان اما از گرفتاری‌ها و نیاز مبرم‌شان به پول می‌گویند و معتقدند که بانک‌ها باید در زمان فروش سهام، این نکته را قید می‌کردند تا افراد تصمیم بگیرند که سهام‌شان را بفروشند یا نه؟

در این میان تعداد زیادی از مخاطبان تجارت‌نیوز درخواست کرده‌اند که وضعیت واریز پول فروش سهام عدالت در بانک پارسیان بررسی شود.

روابط عمومی این بانک در پاسخ به درخواست این دسته از مخاطبان، ضمن عذرخواهی از تاخیر در واریز پول فروش سهام عدالت توضیح می‌دهد: به محض اینکه متقاضیان فروش سهام عدالت فایل سفارش فروش‌شان را در بانک پارسیان ثبت می‌کنند، فایل اطلاعات آنها در چرخه سیستم سمات قرار می‌گیرد و به محض اینکه اطلاعات فروش پردازش و تایید شود، به کارگزاری پارسیان ارسال می‌شود.

روابط عمومی بانک پارسیان در پاسخ به اینکه مدت زمان ارسال اطلاعات مشتریان این بانک به کارگزاری چقدر است، توضیح می‌دهد که حداکثر در ۱۰ روز کاری بعد از ثبت اطلاعات متقاضیان در سیستم مالی، فهرست تقاضای فروش به کارگزاری پارسیان فرستاده می‌شود.

پس از این مرحله کارگزاری برای زمان فروش سهام عدالت مشتریان تصمیم می‌گیرد. کارگزاری‌ها می‌گویند که سهام سبد عدالت به تفکیک نمادهای مختلف جداسازی می‌شوند و به عنوان مثال سهام فلزات یا پتروشیمی‌ها و … جداگانه در فهرست فروش قرار می‌گیرند.

در واقع علت واریز پول سهام عدالت افراد در چند مرحله به این دلیل است که سهام سبد عدالت به تفکیک نمادها و جداگانه فروخته می‌شود. پس از اینکه سهام هر نماد فروخته شد پول آن حداکثر ظرف دو روز به حساب بانک ریخته می‌شود و بانک‌ها بلافاصله آن را به حساب مشتریان می‌ریزند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همسر بنده هنوز پول 30 درصد اول فروش سهام دریافت نکرده.پس کی قرار بانک پارسیان سود سهام بدن

  • ناشناس

    چرا یکجا پول مردم رو نمیدید ؟ چرا ؟

  • ناشناس

    بانک پارسیان ضعیف ترین بانک است . متاسفانه به هیچ وجه منافع مشتریان خودش را در نظر نمیگیرد .
    بنده از اینکه بانک پارسیان را انتخاب کردم به شدت پشیمان هستم .

  • امیر حاتمی

    با عرض سلام و خسته نباشید به کل کارکنان زحمت کش بانک پارسیان خدایی دستشون درد نکنه من سی درصد اول رو تو بانک پارسیان فروختم اونا هم طی سه یا چهار مرحله پولمو واریز کردن که نزدیک به هفت میلیون تومان میشد دستشون درد نکنه

  • کارگر

    یک کارگر هستم، حدود ۴ ماه ۳۰درصد سهامم رو به بانک پارسیان فروختم، اما دریغ از یک ۱۰۰۰تومنی، اگه نیاز نداشتم نمیفروختم،، الان هم نمیدونم ،به کجا شکایت کنم ،چیکارکنم، کسی میتونه راهنمایی کنه،
    ممنون

  • ناشناس

    سلام من از ۱۸شهریور مرحله دوم سهامو فروختم هنوز هیچ واریری نداشتم بابام کارگره ساختمونیه تا۱۶مهرم وقت دارم برای آزمون وکالت ثبت نام کنم بابام نداره بده تروخدا واریز کنید احتیاج دارم ????

  • ناشناس

    همش دروغه کجادوروزه پول سهام عدالت رومیدید ازخردادماه که دربانک پارسیان سهام فروختیم پولی به ماندادندکل پولی که واریزکردند۲میلیون نمیشه که اونم دوماه پیش خردخرددادندتابه امروزدوماه بیشتره ریالی واریزنکردن

  • آرش حسنی ناشنوا

    سلام من ناشنوا هستم سهام عدالت فروختم ۳۰درصددوم فروختم از شهریور تا الان پول واریز نکرد هیچ

  • ایراهیم جباری

    من ازدواج کردم پدر هم بالا سرم ندارم ک جهیزیه واسم بگیره یا کمک مالی کنه .کسی هم ندارم کمک کنه منو .سهام عدالت فروختم که ی کمکی بشه بهم اونم هنوز ندادن من دوتا ۳۰ درصدی دادم یعنی ۶۰ درصد .توروخدا واریز کنید .من به بانک پارسیان فروختم لطفا رسیدگی کنید. الان زندگیم به شما بستگی داره .ما تازه عروس دامادیم لطفا پولمون رو بدین.

  • MAHDI SATTARI

    آخه این بانک چی هستش بانکه یا بغالی نه واریزی نه چیزی از 9 ماه گذشته تا الان برای من 1300 واریزی داشته تمام تمامه کا وزاری های دیگه همه بالای 3 تومن 4 تومن واریزی داشتن ولی این بانک اصلا معلونم نیست چیکار میکنه خسته م ن کرده من نمیخوام سهامم تو آین بانک بمونه کی رو بای. ببینم