خبر مهم:

کد مطلب: ۴۱۰۲۴۷

اسلامی مطرح کرد:

اعلام زمان جدید ثبت نام مسکن ملی تهران

اعلام زمان جدید ثبت نام مسکن ملی تهران

وزیر راه و شهرسازی گفت: ثبت نام طرح ملی مسکن در تهران در اولویت سوم قرار دارد و حداکثر تا پایان آذرماه ثبت نام تهران را انجام خواهیم داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت‌نام طرح ملی مسکن در تهران، گفت: سهمی که برای این طرح در برنامه‌ریزی‌های خود در تهران در نظر گرفتیم براساس اراضی دولتی بود که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: ۵۰ درصد بافت شهری تهران نوسازی شده و ۵۰ درصد هم باقی مانده است و در دستور کار قرار دارد. پروژه های شهرهای جدید هم آغاز شده است.

اسلامی تاکید کرد: ثبت نام طرح ملی مسکن در تهران در اولویت سوم قرار دارد چراکه باید مقدمات کاملا فراهم و همه اراضی شناسایی و تکمیل شوند تا بتوانیم فراخوان ثبت نام را اعلام کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: حداکثر تا پایان آذرماه ثبت نام تهران را انجام خواهیم داد.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مردوم که نه کار دارند نه پول از کجا باید پول بیارن برای مسکن ملی پول بدهند این یک دوم هزینه تهیه مسکن را برای اون های که همین اندازه برای مسکن ملی میتونند پرداخت کنند در شهر ها برای خانه های موجود هم قیمت را پایین بیارید هم تهیه کنید اگر راست می گید

  • ناشناس

    تحولات شدید،بزودی باعث رکود قیمت مسکن در کل کشور می شود.

  • حشمت اله خسروی

    من در دوره اول مسکن مهر ثبت نام شدم فیش واریز کردم ولی نمیدانم از کجا پیگیر شوم در ضمن هیچ گونه کمکی از دولت و نظام دریافت نکردم مستاجر هستم راهنمایی کنید