کد مطلب: ۵۸۴۴۶۹

زمان شروع ثبت‌نام لاتاری گرین کارت ۲۰۲۳ &#۸۲۱۱; حامی مهاجر

زمان شروع ثبت‌نام لاتاری گرین کارت ۲۰۲۳ – حامی مهاجر

یکی از آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های مهاجرت به آمریکا، مهاجرت از طریق گرین کارت لاتاری است. کسانی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند، در برنامه گرین کارت لاتاری که هر سال برگزار می‌شود ثبت‌نام می‌کنند.

زمان ثبت‌نام لاتاری ۲۰۲۳

زمان دقیق ثبت‌نام لاتاری هر سال در دستورالعملی که توسط وزارت امور خارجه آمریکا منتشر می‌شود، بیان می‌شود. زمانی که امسال برای شروع ثبت‌نام لاتاری ۲۰۲۳ مشخص شده است در روز ۶ اکتبر ۲۰۲۱ مصادف با ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران می‌باشد که در این زمان وبسایت رسمی DV-2023 آغاز به کار می‌کند و تا تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت و در ساعت ۲۰:۳۰ سایت بسته خواهد شد و دیگر کسی اجازه ثبت‌نام نخواهد داشت.

یکی از آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های مهاجرت به آمریکا، مهاجرت از طریق گرین کارت لاتاری است. کسانی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند، در برنامه گرین کارت لاتاری که هر سال برگزار می‌شود ثبت‌نام می‌کنند. امسال نیز افرادی که سال گذشته ثبت‌نام کرده بودند و برنده نشده‌اند و کسانی که برای اولین بار می‌خواهند در برنامه گرین کارت ثبت‌نام کنند، منتظر این بودند که زمان دقیق ثبت نام لاتاری گرین کارت ۲۰۲۳ اعلام شود و اکنون زمان دقیق ثبت‌نام توسط وزارت امور خارجه آمریکا اعلام شده است که در ادامه روز و ساعت دقیق شروع ثبت‌نام را بیان خواهیم کرد.

معمولا هر ساله ثبت‌نام لاتاری در اوایل اکتبر آغاز می‌شود و تا ۳۳ روز ادامه دارد. به طور مثال لاتاری ۲۰۲۰ در ۳ اکتبر ۲۰۱۸ آغاز شد و در ۶ نوامبر ۲۰۱۸ به پایان رسید و یا لاتاری ۲۰۲۱ که در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۹ آغاز شد و در ۵ نوامبر ۲۰۱۹ به پایان رسید. در سال گذشته ثبت‌نام لاتاری ۲۰۲۲ با چند روز تاخیر در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۰ آغاز شد و در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ نیز به پایان رسید.

در ادامه به بررسی دستورالعمل وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص ثبت‌نام لاتاری ۲۰۲۳ و روز و تاریخ ثبت‌نام لاتاری ۲۰۲۳ و همچنین نحوه ثبت‌نام لاتاری ۲۰۲۳ خواهیم پرداخت.

موسسه مهاجرتی حامی مهاجر با سابقه چندین ساله در امور لاتاری گرین کارت و مهاجرت به آمریکا آماده ارائه هر گونه خدمات در زمینه ثبت‌نام لاتاری ۲۰۲۳ به متقاضیان می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان حامی مهاجر با شماره ۰۲۱۴۸۴۰۶ تماس حاصل فرمایید.

دستورالعمل ثبت‌نام لاتاری ۲۰۲۳

دستورالعمل در هر برنامه لاتاری هر ساله چند روز قبل از شروع ثبت‌نام توسط وزارت امور خارجه آمریکا منتشر می‌شود. دستورالعملی که امسال منتشر شده است، تفاوت چندانی با سال قبل ندارد. در دستورالعمل‌های منتشر شده بیان می‌شود که تاریخ و ساعت قطعی شروع ثبت‌نام لاتاری در چه زمانی است و برای ثبت‌نام به چه مدارکی نیاز است و همچنین متولدین کدام کشورها اجازه ثبت‌نام در لاتاری را دارند که کشور ایران نیز جزو کشورهایی است که مجوز ثبت‌نام را دارد.

به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که مهلت ثبت‌نام لاتاری به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و چنانچه متقاضیان در مدت ۳۳ روزه‌ای که تعیین شده است ثبت‌نام خود را انجام ندهند، قطعا فرصت ثبت‌نام در لاتاری ۲۰۲۳ را از دست خواهند داد و تا سال آینده برای ثبت‌نام در لاتاری ۲۰۲۴ باید منتظر بمانند.

نحوه ثبت‌نام لاتاری ۲۰۲۳

متقاضیان برای ثبت‌نام در لاتاری ۲۰۲۳ از ۲ روش می‌توانند اقدام کنند. اولین روش این است که افراد در سایت رسمی لاتاری DV-2023 ثبت‌نام خود را انجام می‌دهند. در این روش تمامی اطلاعات باید به زبان انگلیسی وارد شود و تمامی فیلدها به صورت صحیح باید وارد شوند. چنانچه اطلاعات به صورت اشتباه درون فرم لاتاری در سایت اصلی وارد شوند، هیچ گونه خطایی نشان داده نمی‌شوند و فرم به همان صورت ثبت نهایی خواهد شد.

پس از ثبت نهایی اطلاعات در سایت اصلی لاتاری آمریکا به هیچ عنوان امکان ویرایش یا تغییر اطلاعات وجود نخواهد داشت. همچنین باید به این نکته توجه داشت که یک فرد نمی‌تواند ۲ بار فرم خود را ثبت کند. در صورتی که شخصی ۲ بار فرم ثبت‌نام را تکمیل کند، هر ۲ فرم او به صورت خودکار حذف خواهد شد و شانس شرکت در قرعه‌کشی لاتاری را از دست خواهد داد.

پس از انجام ثبت‌نام، هیچ گونه پیامی از طریق ایمیل یا پیامک برای متقاضی مبنی بر تایید ثبت‌نام ارسال نمی‌شود و در صورت برنده شدن هم هیچ پیامی دریافت نخواهد کرد و خود فرد باید به سایت اعلام نتایج مراجعه و نتیجه را چک کنند. در صورت برنده شدن نیز سایت اصلی هیچ گونه خدماتی را به متقاضیان ارائه نخواهد داد.

اما روش دوم که با روش اول متفاوت است و مزایای بیشتری نسبت به آن دارد، ثبت‌نام لاتاری ۲۰۲۳ از طریق حامی مهاجر است. در این روش فرم ثبت‌نام به صورت فارسی طراحی شده است و تمامی اطلاعات به جز اطلاعات پاسپورت، به زبان فارسی وارد می‌شود.

چنانچه اطلاعات به صورت اشتباه در فرم ثبت‌نام درج شود، فرد با پیغام خطا مواجه خواهد شد. پس از ثبت نهایی اطلاعات در سایت حامی مهاجر، متقاضی امکان ویرایش یا تغییر اطلاعات را در پنل کاربری خود خواهد داشت. فرم ثبت شده توسط کارشناسان حامی مهاجر بررسی خواهد شد و در صورت داشتن نقص در اطلاعات یا عکس، توسط کارشناسان به متقاضیان اطلاع داده خواهد شد تا نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.

پس از تایید نهایی و انجام ثبت‌نام پیامک تایید ثبت‌نام برای متقاضی ارسال خواهد شد و نتیجه ثبت‌نام نیز بر روی پنل کاربری قابل مشاهده خواهد بود. همچنین در زمان اعلام نتایج در صورت برنده شدن از طرف موسسه حامی مهاجر با برندگان تماس گرفته خواهد شد و برای کسانی هم که برنده نشدند، پیامک ارسال خواهد شد. خدمات کارگزاری نیز برای برندگان رایگان خواهد بود.

سخن پایانی

با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره شد، سایت اصلی ثبت‌نام لاتاری هیچ امکاناتی را برای کاربران فراهم نمی‌کند و صرفا یک درگاه برای دریافت اطلاعات است. تنها مزیت سایت اصلی، رایگان بودن ثبت‌نام در آن است. چنانچه متقاضیان تجربه و تخصص کافی برای تکمیل فرم ثبت‌نام لاتاری را دارند و مطمئن هستند اطلاعات خود را به صورت صحیح وارد می‌کنند، ثبت‌نام خود را بر روی سایت اصلی انجام دهند.

اما چنانچه تجربه و تخصص کافی برای تکمیل فرم ثبت‌نام لاتاری را ندارند یا نیاز به خدمات بیشتری در زمینه ثبت‌نام لاتاری دارند، توصیه می‌کنیم که از خدمات حامی مهاجر در لاتاری ۲۰۲۳ بهره‌مند شوند. درست است که این روش به صورت رایگان نیست، اما مطمئنا خدماتی که کاربران در زمینه لاتاری دریافت می‌کنند، ارزش این هزینه ناچیز را خواهد داشت.

در صورت تمایل برای ثبت‌نام حضوری در موسسه حامی مهاجر می‌توانید جهت رزرو وقت با شماره ۰۲۱۴۸۴۰۶ تماس حاصل فرمایید و یا برای ثبت‌نام غیرحضوری به بخش ثبت‌نام لاتاری ۲۰۲۳ در سایت حامی‌مهاجر مراجعه نمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.