کد مطلب: ۴۴۹۴۱۴

زمان معاملات «شستا» و «صبا» اعلام شد

زمان معاملات «شستا» و «صبا» اعلام شد

بر اساس اعلام ناظر بازار سهام، امروز معاملات شستا، همزمان با صبا از ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه تا ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه انجام خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اعلام ناظر بازار، زمان معاملات امروز «شستا» و «صبا» به ساعت ۱۲:۳۵ تا ۱۳:۳۵ موکول شده است. این در حالی است که تغییر زمان معاملاتی شستا به دلیل بازگشایی نماد خساپا و انتقال معاملات این نماد پرطرفدار به ساعت ۱۳:۴۰ تا ۱۴:۴۰ بوده است.

از زمان روی کار آمدن رئیس جدید سازمان بورس، به منظور کاهش فشار بر سیستم معاملاتی، برخی نمادهای پرطرفدار در خارج از ساعت عادی بورس معامله می‌شوند. موضوعی که تا حد قابل قبولی توانسته روند معاملات را تسریع کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این کار خلاف عرف بازار هست. تمام نمادها باید در یک بازه زمانی یکسان قابل معامله باشند. پاک کردن صورت مساله که نیاز به مدیر و حقوق چند ده میلیونی ندارد!

  • ناشناس

    این درست نیست که تعدادی از سهم ها دولتی در یک بازه زمانی کوتاه مدت قابل معامله باشن چون هر چه زمان معامله یک سهم کمتر باشه اون سهم ارزش بیشتری پیدا میکنه و خریدار بیشتری داره واین درست نیست

  • ناشناس

    اگر کسی از این وضعیت ساعا معاملات ناراحته و فکر میکنه تبانی شده خودشم بره سهم دولتی بخره و سود کنه

    • ناشناس

      زشت است بخاطر ناتوانی در جهت تقویت هسته معاملاتی به بی عدالتی تغیر زمان معامله نماد خاصی روی بیاورند که باعث ضرر زیان بسیاری از مردم تازه وارد شده در بورس شوند ودر نهایت بدبین از بورس شوند.

  • سهیل

    بازه زمانی خرید شستا چه ساعتیه در تاریخ 28 مرداد ؟