کد مطلب: ۳۸۶۲۱۲

زمان پرداخت سود نمادهای «وبشهر»، «ولساپا»، «شبندر» و «آسیا»

زمان پرداخت سود نمادهای «وبشهر»، «ولساپا»، «شبندر» و «آسیا»

زمان پرداخت سود سهام شرکت‌های توسعه صنایع بهشهر، لیزینگ رایان سایپا، پالایش نفت بندرعباس و بیمه آسیا مشخص شد و در سامانه کدال قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، زمان پرداخت سود سهام شرکت‌های توسعه صنایع بهشهر، لیزینگ رایان سایپا، پالایش نفت بندرعباس و بیمه آسیا مشخص شد و در سامانه کدال قرار گرفت.

«وبشهر» اطلاعیه‌ای درباره جدول زمان‌بندی پرداخت سود در سامانه کدال منتشر کرد که بر اساس این اطلاعیه سود سهامداران حقیقی از آذر ماه سال 98 از طریق سیستم بانکی و سود سهامداران حقوقی از نیمه دوم اسفند ماه سال 98 پرداخت خواهد شد.

جزئیات را در لینک زیر بخوانید.

زمان پرداخت سود بهشهر

نماد «ولساپا» نیز زمان پرداخت سود سهامداران را اعلام کرد و سهامداران حقیقی می‌توانند از تاریخ دی ماه سال 98 سود خود را دریافت کنند. از بهمن ماه سال 98 نیز سهامداران حقوقی می‌توانند برای دریافت سود خود اقدام کنند.

«شبندر» جدول زمان‌بندی پرداخت سود سهامداران را در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال برای سهامداران منتشر کرد که جزئیات آن در لینک زیر قرار دارد.

برنامه زمانبندی سود سال97 نفت بندرعباس

«آسیا» از پرداخت سود خود خبر داد و سود سهامداران حقیقی و حقوقی از تاریخ 31 مرداد ماه سال 98 قابل پرداخت است.

نحوه پرداخت سود این سهام به سهامداران حقیقی و حقوقی متفاوت است و سهامداران حقیقی می‌توانند سود خود را از طریق سیستم متمرکز بانکی دریافت کنند. سهامداران حقوقی نیز از طریق صدور چک و واریز به حساب قادر به گرفتن سود خود خواهند بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.