کد مطلب: ۳۹۰۶۱۴

اطلاعیه ۶ نماد بورسی در خصوص زمان پرداخت سود

اطلاعیه 6 نماد بورسی در خصوص زمان پرداخت سود

شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، احیاء صنایع خراسان، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، صنعتی جام دارو، گروه صنعتی پاکشو و ملی صنایع مس ایران در سامانه کدال اطلاعیه‌هایی با موضوع زمان‌بندی پرداخت سود منتشر کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، احیاء صنایع خراسان، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، صنعتی جام دارو، گروه صنعتی پاکشو و ملی صنایع مس ایران در سامانه کدال اطلاعیه‌هایی با موضوع زمان‌بندی پرداخت سود منتشر کردند.

«ارفع» برنامه زمان‌بندی پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 98 را منتشر کرد. بانک پرداخت کننده سود این نماد بورسی یانک سپه معرفی شده است.

جزئیات را در زیر بخوانید.

برنامه اصلاحی زمانبندی پرداخت سود سهام ارفع

نماد «واحصا» نیز زمان پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی را منتشر کرد که بر اساس این اطلاعیه سهامداران حقیقی از یک اسفند ماه و سهامداران حقوقی از 10 اسفند می‌توانند سود خود را دریافت کنند.

از دیگر نمادهایی که از پرداخت سود خود خبر دادند «وبانک» است. سود سهامداران حقیقی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبد گردان‌ها در تاریخ 15 مرداد ماه سال 98 پرداخت خواهد شد. جدول پرداخت سود سهامداران حقیقی هم به شرح زیر است.

Capture.PNG 1 5

جدول زمان‌بندی پرداخت سود نماد «فجام» نیز در سامانه کدال منتشر شد که جزئیات این جدول زیر قرار دارد.

Capture.PNG 2 2

«پاکشو» نیز زمان پرداخت سود سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 98 را در سامانه کدال قرار داد. بانک تجارت به عنوان بانک پرداخت کننده معرفی شده است.

جزئیات را در زیر بخوانید.

زمانبندی پرداخت سود پاکشو

«فملی» نیز نحوه دریافت سود را به اطلاع سهامداران رساند و از سهامداران خواست هر چه سریع‌تر اطلاعات خود را ارسال کنند.

شرح این اطلاعیه در زیر قرار دارد.

اطلاعيه پرداخت سود سهام فملی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.