کد مطلب: ۴۶۶۶۷۸

همتی اعلام کرد:

زمان پرداخت وام ودیعه مسکن مشخص شد

زمان پرداخت وام ودیعه مسکن مشخص شد

رئیس کل بانک مرکزی گفت: تسهیلات کمکی به مستأجران، تحت عنوان تسهیلات «مرابحه خرید کالا وخدمات» پس از اعلام مشخصات افراد واجد شرایط از سوی وزارت راه وشهرسازی، آغاز خواهد شد که مبالغ این وام براساس طبقه بندی شهرها ۱۵،۳۰ و۵۰ میلیون تومان بوده و به دو روش قابل پرداخت است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی، اعلام کرد: تسهیلات کمکی به مستأجران، تحت عنوان تسهیلات «مرابحه خرید کالا وخدمات» به محض اعلام مشخصات اشخاص واجد شرایط از سوی وزارت راه وشهرسازی، آغاز خواهد شد.

رئیس شورای پول و اعتبار تاکید کرد: مبالغ این وام براساس طبقه بندی شهرها ۱۵،۳۰ و۵۰ میلیون تومان بوده و به دو روش قابل پرداخت است.

براساس اعلام روابط عمومی بانک مرکزی، وی افزود: در روش اول، گیرندگان وام (مستأجران) می‌توانند تسهیلات را یک‌ساله دریافت کنند و صرفا سود آن را ماهانه بپردازند و درپایان سال، اصل آن را پرداخت کنند؛ در روش دوم متقاضیان می توانند وام را سه ساله دریافت کنند و درمدت ۳۶ ماه اصل و فرع آن را به بانک بپردازند.

رئیس کل بانک مرکزی ضمن اشاره به این موضوع که قبلا هم تاکید شده است که این وام صرفا کمکی است به مستاجران برای ودیعه و لذا به هیچوجه وام ودیعه نیست، تصریح کرد: دراین وام موجران نقشی نخواهند داشت و کسی که وام را دریافت می‌کند با بانک عامل طرف خواهد بود و به تصمیم خود از وام دریافتی استفاده خواهد کرد.

همتی افزود: اعتبار تخصیصی برای این وام به صورت کلی بیست هزار میلیارد تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    من کد ملی رو پیامک دادم ولی خبری نشد

  • ناشناس

    بنده کد ملی رو فرستادم فعلا هیچ جوابی نیومده . تا الان این خبر در حد شعار هستش .

  • ناشناس

    آخر کسی که اجاره خانه اش چهار مرداد به بعد نیست چه گناهی کرده شاید کسی چند روز قبل باشد مثلا سی تیر فقط پنج روز قبل انصاف چیز خوبی است

  • زهرا

    سلام وام ۱۵ تومانی برا من ثبت شده رفتم بانک گفتن ما هیچ
    نامه ای دریافت نکردیم اگه دستورش باشه بوجه نداریم برا پرداخت

  • ناشناس

    الان من باید چکار کنم وقتی ثبت نام کردم و ثبت شده ولی بانک نمیپذیره خواهشا راهنمای بفرمایید

  • آکار

    سلام من امروز به بانک ملت مراجعه کردم و با برخورد تند متصدی که مسئول اعتبارات بود مواجه شدم و ایشان اصلا منکر چنین وامی شدن و گفتن اصلا اطلاع ندارن

    • ناشناس

      بنده هم همینطور

  • محسن

    سلام . عزیزان تویه سایت TEM MURD.IR اطلاعات ثبت نام رو انجام بدین و اینکه اونایی که تهران هستن و وام 50میلیونی میگیرن میتونید سود پول رو بدید تو یک سال سررسیدی برگردونید اینجوری قسطش تقریبا 600ت هست و میتوتید اصل وام و سودشو تو سه سال قسطی پرداخت کنید اینجوری قسطش میشه 1600 تقریبا _ من خودمم هم اطلاعاتم رو تکمیل کردم رفتم بانک میشه وام چی کشک چی و هیچ اطلاعی ندارن .
    لطفا رسیدگی کنید و روشن کنید مساله رو

  • ناشناس

    صاحب خونه بم میخند بنگاه دارا می خندن بانک می‌خنده دیگه آبرو نمونده برامون

  • در به در

    به خدا رفتم بانک سپه گفتند هیچ ابلاغی به ما نشده…چرا مردم را سر کار میگذارند این مسئولین

  • ناشناس

    سلام من تمام کارای بانکی انجام دادم ضامن هم بردم ولی دو هفتس واریز نشده