کد مطلب: ۴۶۴۳۱۳

برای زندگی سالم‌تر، هیچ گرد وخاکی در خانه باقی نگذارید!

برای زندگی سالم‌تر، هیچ گرد وخاکی در خانه باقی نگذارید!

شاید هیچ‌وقت نتوانید به‌طور کامل در مبارزه با گردوخاک و میکروب‌ها پیروز شوید، اما می‌توانید میزان حضور آن‌ها در منزل و تأثیرشان بر اعضای خانواده را به حداقل برسانید. بانظافت منظم دوره‌ای به کمک ابزارهای ال‌جی می‌توانید کیفیت هوای خانه را بهبود بخشیده و محیطی سالم‌تر برای خود و خانواده‌تان فراهم کنید.

این روزها که اغلب افراد در منزل مشغول کار و تحصیل هستند، عجیب نیست که خانه آشفته و کثیف‌تر از همیشه به نظر برسد؛ اما در خانه ماندن به این معنا نیست که باید زمان بیشتری را هم صرف کارهای خانه‌داری کنید. با توجه به اینکه احتمالا کسی در کاهش بار کارها به شما کمک نمی‌کند و جلسات آنلاین متعدد روزانه، تصور اینکه چنین حجمی از کارهای خانه و اداره تبدیل به شیوه مقبول تازه‌ای در زندگی شود، کاملا دلسرد کننده است.

البته اگر خوش‌بین باشیم، فاصله‌گذاری اجتماعی به معنی میهمان کمتر و حذف دید و بازدیدهای حضوری، نیمه پر لیوان است. لذا اگر ظروف نشسته آخر هفته همچنان در سینک ظرفشویی باقی‌مانده‌اند، نیازی نیست برای تمیزی فوری خانه قبل از شروع مهمانی خودتان را به زحمت بیاندازید؛ اما یکی از موضوعات آزاردهنده در نظافت منزل، مبارزه با گرد و خاکی است که هر گوشه و کناری را به تصرف خود درآورده است. علاوه بر اینکه گرد و خاک به خانه ظاهر کثیفی می‌دهد، می‌تواند به شکل ذرات ریز حاوی باکتری به بینی و ریه شما نفوذ کرده و سلامتی‌تان را هم به خطر بیاندازد. یک تحقیق نشان داده که کف کفش محل اقامت بیش از ۴۰۰ هزار باکتری است و با اولین تماس کفش با کفپوش خانه، حدود ۹۰ درصد این باکتری‌ها به آن منتقل می‌شوند.

LG CordZero 00

با جاروی LG CordZero A9 می‌توانید خانه را از دست گرد و خاک و دیگر میهمانان ناخوانده همراه آن نجات دهید. با تبدیل آسان جاروبرقی به جاروی دستی گردگیری و بالعکس، این محصول ال‌جی امکان حذف گرد و خاک از انواع کف‌پوش، کاناپه و صندلی را برای‌تان فراهم می‌آورد. با کمک سرهای قابل تعویض این جارو، هر بخشی از خانه و حتی گوشه‌های سقف هم به راحتی قابل دسترس هستند. سیستم فیلتراسیون ۵ مرحله‌ای این جارو ۹۹.۹۹ درصد ذرات در اندازه ۰.۵ تا ۴.۲ میکرومتر را از محیط حذف کرده و به شکل موثری میزان مایت‌های گرد و خاک و بقایای حساسیت‌زای موی حیوانات خانگی را کاهش می‌دهد تا خانه‌ای تمیز و بهداشتی را برای عزیزان فراهم آورید.

LG CordZero 03

جاروبرقی رباتی LG CordZero ThinQ R9 هم یک دستیار هوشمند است که بدون هیچ مزاحمتی، تمیزی و بهداشت بهینه را در خانه یا دفتر کار تأمین خواهد کرد. این ربات هوشمند به تکنولوژی یادگیری عمیق و ۳D DUAL Eye مجهز شده که با بهره‌گیری از سنسورهای ۳D View و ۳D Laser محیط را برای تشخیص موانع و تهیه نقشه دقیقی از هر اتاق اسکن می‌کند تا بعدازآن با دقت و امنیت بالا به گشت‌وگذار و نظافت بپردازد.

LG CordZero 01

اگرچه شاید هیچ‌وقت نتوانید به‌طور کامل در مبارزه با گردوخاک و میکروب‌ها پیروز شوید، اما می‌توانید میزان حضور آن‌ها در منزل و تأثیرشان بر اعضای خانواده را به حداقل برسانید. بانظافت منظم دوره‌ای به کمک ابزارهای ال‌جی می‌توانید کیفیت هوای خانه را بهبود بخشیده و محیطی سالم‌تر برای خود و خانواده‌تان فراهم کنید.

LG CordZero 02 1

# # #

در مورد شرکت ال‌جی الکترونیک

شرکت ال‌جی الکترونیکس (KSE: 066570.KS) پیشگام جهانی و مبتکر فناوری در لوازم الکترونیک مصرفی، ارتباطات موبایل و لوازم‌خانگی است که ۸۷ هزار پرسنل در ۱۱۳ مکان مختلف دنیا در استخدام خود دارد. ال‌جی با فروش جهانی ۴۵٫۲۲ میلیارد دلاری (۵۰٫۹۶ هزار میلیارد وان کره) در سال ۲۰۱۲، ۵ بخش مختلف برای کسب‌وکار خود ایجاد کرد: بخش سرگرمی‌های خانگی؛ ارتباطات موبایلی؛ لوازم‌خانگی؛ تهویه مطبوع و راهکارهای انرژی؛ قطعات خودرو. ال‌جی الکترونیکس هم‌اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به‌عنوان ENERGY STAR Partner در سال ۲۰۱۳ شناخته‌شده است.

برای اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی الکترونیکس، لطفاً به وب‌سایت ( http://www.lg.com/ir ) و وبلاگ فارسی ( http://lgblog.ir/ ) این شرکت مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.