کد مطلب: ۶۴۱۰۸۷

تأمین زیرساخت ارتباطی دولت در استان فارس توسط ایرانسل

تأمین زیرساخت ارتباطی دولت در استان فارس توسط ایرانسل

با امضای یک توافق‌نامه بین استاندار فارس و مدیرعامل ایرانسل، راه‌اندازی و پشتیبانی شاخه‌های ارتباطی شبکۀ دولت در استان فارس، به اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران واگذار شد.

با امضای یک توافق‌نامه بین دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل در صبح امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰، راه‌اندازی و پشتیبانی شاخه‌های ارتباطی شبکۀ دولت در استان فارس، با امضای توافق‌نامه‌ای به اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران واگذار شد.

در این دیدار، استاندار فارس، با اشاره به افتتاح قریب‌الوقوع آزادراه شیراز به اصفهان، خواستار هم‌افزایی برای رفع موانع و تسریع در پوشش ارتباطی این آزادراه شد.

مدیرعامل ایرانسل نیز با اشاره به توسعۀ پوشش اینترنت پرسرعت روستایی توسط ایرانسل در سال گذشته، از تکمیل دسترسی روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکۀ ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، تا پایان امسال خبر داد.

مدیرعامل ایرانسل، امروز همچنین با جمعی از نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی، شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی این شهر، دیدار و گفت‌وگو کرد و خواستار ارتقای تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف، از جمله شهرداری، برای افزایش سایت‌های ارتباطی و کیفیت پوشش شبکه در شیراز شد.
https://irancell.ir/b/292013/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.