کد مطلب: ۴۸۰۷۲۱

سازمان تامین اجتماعی ورشکسته نیست

سازمان تامین اجتماعی ورشکسته نیست

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: ذخایر و منابع سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد که بر خلاف ادعای کارشناسان خارج‌نشین، این سازمان ورشکسته نیست.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با بیان اینکه ذخایر و منابع این سازمان نشان می‌دهد تامین اجتماعی بر خلاف ادعای کارشناسان خارج‌نشین، ورشکسته نیست، تاکید کرد: حداقل تا پنج سال آینده خطری برای تامین اجتماعی وجود ندارد و بعد از آن هم باید آن را به تاخیر انداخت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین امیری‌گنجه، در نشست اداره کل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اعضای اتاق اصناف تهران، با بیان این که شرکای اجتماعی در رسانه‌های همگانی نباید تامین اجتماعی را موشکباران کنند؛ گفت: تامین اجتماعی، ظرفیت و سرمایه‌های اجتماعی است. کسی که می‌گوید تامین اجتماعی ورشکسته شده، می‌خواهد در میان مردم ناامیدی ایجاد کند؛ چون می‎داند تامین‌اجتماعی وزنه بزرگی در زندگی مردم است و مردم به آن امیدوارند.

وی افزود: چرخه عمر تامین اجتماعی مدل دارد و حداقل تا پنج سال آینده خطری برای تامین اجتماعی وجود ندارد و بعد از آن هم باید آن را به تاخیر انداخت. همین کار را سایر کشورها هم انجام می‌دهند.

منبع: روزنامه اطلاعات

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.