کد مطلب: ۷۵۸۰۰

سایت فروش الکترونیکی بین ایران و آذربایجان راه اندازی می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی یک سایت مشترک برای تبادل کالا میان دو کشور ایران و آذربایجان خبر داد.محمود واعظی در دیدار با همتای آذربایجانی خود با اشاره به اینکه سفر دو روزه ای را به تهران داشته اند، اظهار کرد: مذاکرات مان پیرامون موضوعات مختلفی بود زیرا روابط میان دو کشور از

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی یک سایت مشترک برای تبادل کالا میان دو کشور ایران و آذربایجان خبر داد.
محمود واعظی در دیدار با همتای آذربایجانی خود با اشاره به اینکه سفر دو روزه ای را به تهران داشته اند، اظهار کرد: مذاکرات مان پیرامون موضوعات مختلفی بود زیرا روابط میان دو کشور از رشد مطلوبی برخوردار بوده و روسای جمهور دو کشور نیز ملاقات های زیادی را با هم داشته اند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مذاکرات امروزمان پیرامون مباحث پستی، تجارت الکترونیک و ماهواره بود، ابراز کرد: وزیر ارتباطات آذربایجان تصمیم دارند در این سفر از برخی شرکت های خصوصی بازدید کنند و همچنین دیداری از پارک فناوری پردیس داشته باشند.
وی همچنین به برگزاری نمایشگاه باکوتل در آذر ماه اشاره کرد و گفت: امیدواریم شرکت های ایرانی حضور فعالی در این رویداد داشته باشند.
به گزارش تسنیم، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین درباره تصمیم مشترک امروز عنوان کرد: تصمیم گرفتیم سایت مشترکی بین دو کشور راه اندازی کنیم و کالاهای ایرانی و آذری را در آن به فروش برسانیم و مردم بتوانند به صورت الکترونیکی خریدهای خود را انجام دهند.
واعظی با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی و پستی، هیات آذربایجانی را همراهی می کنند، گفت: فردا به فرودگاه پیام در استان البرز می روند و بازدیدی از این مجموعه خواهند داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.