کد مطلب: ۵۱۸۴۸۸

جهانگیری:

سختی‌ها تمام می‌شود

سختی‌ها تمام می‌شود

معاول اول رئیس جمهور گفت: پیش بینی می‌کنم که این سختی‌ها تمام می‌شود و آینده‌ای خوب خواهیم داشت و می‌توان با استفاده از تجربیات این نسل کارکشته، مشکلات را پشت سر گذاشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اسحاق جهانگیری، معاول اول رئیس جمهور ظهر امروز (سه شنبه) در پنجمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی امین الضرب اظهار کرد: حتماً هر کدام از ما در کار و زندگی و فعالیتی که داریم با موانعی روبرو می‌شویم و اصلاً انسان‌های بزرگ در همین جاها تفاوت خود را با دیگران نشان می‌دهند که علی رغم موانع، کارهای بزرگ کرده اند.

وی ادامه داد: کارهای خوب و ماندگاری که انجام گرفته را باید به عنوان سرمایه تلقی و به نسل جوان منتقل کنیم تا الگو سازی شود و نسل جوان احساس کند می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد و موانع را پشت سر بگذارد.

جهانگیری در همین راستا گفت: اگر دائم از مشکلات بگوییم، دلیلی ندارد که نمونه باشیم؛ دیگرانی در کشور هستند که زیاد به مشکلات می‌پردازند و حرف نزده را زده و مشکل نبوده را بوده می‌کنند و دروغ می‌سازند و روی این دروغ تحلیل و ارزیابی می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت تولید و صنعت و جایگاه تولیدکننده و صنعتگر گفت: کار تولید کننده و صنعتگر همواره سازندگی و ترسیم آینده خوب برای کشور بوده است. تولید کننده از دل سختی‌ها، کارهای نو و مهمی را استخراج می‌کند و ثابت می‌کند که سختی‌ها به هر حال تمام شدنی است و می‌توان از دل آن یک عمران و آبادانی برای کشور ایجاد کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با اشاره به اثر تحریم‌های آمریکا بر اقتصاد کشور گفت: در این شرایط سخت که آمریکایی ها قصد زمین گیر کردن تولید و صنعت کشور را داشتند اما یک عده ایستادند و تولید کشور را سرپا نگه داشتند.

وی ابراز امیدواری کرد: پیش بینی می‌کنم که این سختی‌ها تمام می‌شود و آینده‌ای خوب خواهیم داشت و می‌توان با استفاده از تجربیات این نسل کارکشته، مشکلات را پشت سر گذاشت.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یه لر از دیار لرستان

    واقعا خجالت آوره و همه شما در قبال این مردم مسعول هستید… متاسف هستم براتون..اگه اون دنیایی وجود داشته باشه جواب باید پس بدید.نه روغن گیر میاد نه برنج.. شماها نیاز هایه اولیه بشر رو هم از ماها گرفتید خوراک پوشاک و مسکن هیچ کس تو رفاه نیست مگر خودتون

  • ناشناس

    ان شا ا…

  • ناشناس

    اره تو راست میگی.. مردم چی فرض کردی

  • ناشناس

    چه جوری یعنی ماشین اقتصاد درست مبشه

  • ناشناس

    اتفاقا‌ایندفعه‌آقای‌جهانگیری‌راست‌می‌گه‌تاچند‌مادیگه‌با‌رفتنشون‌همه‌چی‌درست‌میشه

  • ناشناس

    با رفتن شما مشکلات تمام می شود.

  • فقیربورس

    چرامردم زحمت کش کارمیکنند و هزاران سنگ جلو پای جوانها می‌ندازی که تولیدنکندولی وقتی موفق می‌شوند پوزشو شماواربابت میدید من که ازشماواربایت نمی‌گذرم

  • شاهین

    بزک نمیر بهار میاد اقتصاد ایران می خواست ۱۰۰ روزه درست شودحالا( ۸×۳۶۵ = X روز) هنوز روز به روز داره زیاد تر میشود شما که اینقدر مطمئن هستید چرا اول دولت اقدام به برطرف کردن مشکلات نکردید بابا اقای وزیر دست بردار ما عادت کردیم

  • ناشناس

    برا هر کی تموم بشه واسه شما هنوز شروع نشده. سختی های اصلی را اون دنیا باید بکشید!!!

  • ناشناس

    تا شما هستید مشکلات و سختی ها تمام نمی شود. بلکه هر روز بدتر از دیروز می شود