کد مطلب: ۱۹۷۵۰۰

سرانجام کالاهای قاچاق انبار‌شده چه می‌شود

سرانجام کالاهای قاچاق انبار‌شده چه می‌شود

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد که کالاهای قاچاق انبار شده باید هرچه زودتر تعیین تکلیف گردند.

احمد انارکی‌محمدی اظهار کرد: کالاهایی که به طور قاچاق وارد شده و سال‌ها در انبارها باقی مانده در حال از بین رفتن است و باید در مجلس این مورد تعیین تکلیف گردد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس این خبر، نماینده مردم رفسنجان گفت: در کمیسیون تلفیق بودجه به دولت این اجازه داده شده که با فروش کالاهای انبار شده قاچاق در گمرک بخشی از هزینه‌های خود را جبران نماید البته یکی از راه‌های تعیین تکلیف کالاهای قاچاق انبار شده اینست که آنها را دوباره صادر نماییم که امکانش نیست.

انارکی محمدی تاکید کرد: وزارتخانه‌های صنعت و معدن و جهاد کشاورزی باید در این مورد برنامه مدونی ارائه دهند و طبق این برنامه باید مشخص شود آیا این اجناس در کشور هست یا خیر تا کالاهای مورد نیاز را در داخل به فروش رسانده و ما بقی را مجددا صادر نماییم.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: کارگروهی زیر نظر دستگاه قضا برای تدوین دستورالعمل فروش این اجناس قاچاق انبار شده در نظر گرفته شده و باید برای اموالی که سال‌ها در انبارها باقی ماندند فکری کرد.

منبع: ساعت 24

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.