کد مطلب: ۶۱۲۹۵۰

سررسید و سالنامه ۱۴۰۱

سررسید و سالنامه ۱۴۰۱

امروزه استفاده از سررسید و تقویم های رومیزی یکی از اولویت های زندگی هر شخص است. زیرا سررسیدها به گونه ای طراحی شده اند که هر صفحه از آنها به یک روز اختصاص دارد.

سر رسیدها کاربردهای مختلفی دارند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

سررسید و سالنامه مخصوص شغل های اداری و دفتری

سر رسید یا سالنامه برای افرادی که شغل اداری انتخاب مناسبی می باشد. زیرا می توانند به صورت روزمره قرار های کاری پی در پی را در آن یاد داشت کنند و قرار های از پیش تعیین شده را درون آن درج کرد. برای مثال می توان از تقویم رومیزی ۱۴۰۱ برای برنامه ریزی های کاری استفاده‌ کرد تا پروژه ها و عملکرد اداره با برنامه ریزی و دقیق تر پیش بروند.

سررسید یا سالنامه مخصوص شغل های مهم

امروزه مراجعه به مطلب پزشک مخصوصا پزشک های زیبایی در حال افزایش می باشد به طوری ممکن است برای ماه های آتی مجبور به نوبت دهی شوند. از این رو می توان از تقویم رومیزی برای میز منشی ها استفاده کرد تا راحت تر بتوانند نوبت ها را به خاطر بسپارند و در هر روزی که نوبت می دهد در ورق همان تاریخ نام فرد همراه با شماره تلفن آن را یادداشت کنند و قبل از فرا رسیدن نوبت با آن ها تماس بگیرند و سریع تر کار را پیش ببرند.
اگر هنوز تقویم رومیزی را تهیه نکردید و با مشکلاتی اعم از فراموشی نوبت ها مواجه می شوید، می توانید از سررسید رومیزی ۱۴۰۱ استفاده کنید و نوبت بیماران را در آن یاد داشت کنید.

سررسید یا سالنامه مخصوص نوشتن فعالیت های روزمره

عده ای از افراد بنا به شخصیت و روحیه ای که دارند علاقه زیادی به نوشتن خاطرات از زندگی روزمرگی خود دارند و می خواهند تک تک لحظات زندگی خود را ثبت کنند.

بنابراین می توان برای ثبت فعالیت ها و خاطرات روزمره از این سر رسیدها استفاده کرد.

اگر به نوشتن روزمرگی زندگی خود علاقه دارید اما هنوز شروع نکرده اید می توانید با تهیه سررسید دفتری ۱۴۰۱ از زمان شروع اولین روز سال جدید لحظات زیبای خود را ثبت کنید.

سررسید یا سالنامه مخصوص یادآوری روز های مهم

سر رسید جیبی یکی دیگر از انواع سر رسید می باشد. این سر رسید برای افرادی که نیاز به دفترچه ای دارند که تاریخ هر روز از سال در آن مشخص شده باشد و بتوانند نکات کوتاه یا نوشته های کوتاهی مثل قرارهای خاص و یا روز تولد افراد را در آن به ثبت برسانند که در همان روز یادآور آنها باشد. این نوع سررسید ها به سررسید های لاکچری هم معروف هستند که جنس رویه آن ها از چرم می باشد و به صورت خاص طراحی شده اند.

سررسید یا سالنامه مخصوص برنامه ریزی

اولین اصل شروع هر کاری و پیش بردن آن نوشتن یک برنامه ریزی دقیق می باشد که در هر روزی از هفته و در هر هفته ای از ماه و در هر ماه از سال تک تک کار های خود را طبقه کنید و به آن رسیدگی کنید. اگر از دفتر خوبی برای برنامه ریزی استفاده کنید بیشتر ترغیب می شوید که به امور خود رسیدگی کنید و از همان ابتدای کار اگر برنامه ریزی را تمیز و دقیق انجام دهید تا پایان کار همانطور پیش می رود.

سررسید ۱۴۰۱ و یا تقویم رومیزی ۱۴۰۱ و یا تقویم های جیبی یا سررسید های جیبی ۱۴۰۱ برای کسانی که می خواهند در سال جدید برنامه ریزی دقیق برای امور کاری خود داشته باشند، انتخاب مناسبی است.

اگر محصل هستید و می خواهید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید می توانید از این سر رسید ها استفاده کنید و در همان بخش یا همان تاریخ از روز درس های خود را یادداشت کرده و به تک تک آن ها رسیدگی کنید.

سالنامه ۱۴۰۱

سالنامه نیز مانند یک دفتر می باشد که برگ های آن اغلب به رنگ کرمی و روکش آن ها اغلب چرمی می باشد و توسط یک کش درب آن بسته می شود که به سالنامه اروپایی معروف است.

سالنامه دقیقا کاربرد سررسید را دارد و تنها تفاوت آن ها در نحوه طراحی آن می باشد که سالنامه را به عنوان سالنامه چرمی، سالنامه خاص، سالنامه لاکچری یاد می کنند.

5

تفاوت سالنامه و سررسید

سررسید کتابی است که به صورت دست نویس و چاپ شده می باشد و فقط قسمت طراحی خط ها کشیده سپس چاپ می شود و در آن وقایع سال های گذشته و مناسبت های گذشته و وقایع همان سال و مناسبت های همان سال در هر صفحه گفته شده است که پایین هر صفحه زیر خط ها قرار دارد و رنگ برگه ها سفید می باشد.

این طراحی یک طراحی عمومی از سررسید می باشد. اما زمانی که برای شرکتی خاصی می خواهند سر رسید تولید کند طبق طراحی ارائه داده شده توسط همان شرکت یا کارخانه طراحی می کنند و روی جلد آن لگو و نام شرکت یا کارخانه و در صفحه های ابتدایی معرفی شرکت و تصاویری از محیط شرکت یا کارخانه همراه با توضیحاتی قرار داده می شود.

سالنامه یک طراحی اروپایی می باشد که حدود ۱۰ سال است وارد ایران شده است و استفاده از آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا یافته است.

طراحی سالنامه نیز همراه با تاریخ و وقایع آن سال نوشته می شود اما گاهی اوقات وقایع نوشته نمی شود بلکه شعری کوتاه یا ضرب المثلی کوتاه از افراد مشهور را در پایین آن می نویسند.

تفاوت سالنامه با سررسید محکم تر بودن ورقه های سالنامه و کرمی رنگ بودن ورقه های آن است و همچنین دارای پاکت مدارک و کش نگهدارنده است.

کیفیت سررسید و سالنامه

از آنجایی که سالنامه و سررسید برای یک سال طراحی شده است باید از جنس کاغذ محکم و بادوام و ضد آب باشد که شما بتوانید به مدت یک سال از آن استفاده کنید و با ورق زدن های متوالی برگ های آن از هم جدا نشوند و همچنین فاصله های خط ها طوری طراحی شده باشند که هر کسی با هر سبک و سلیقه نوشتاری بتواند از آن به خوبی استفاده کند.

علاوه بر ویژگی هایی که بیان شد باید به مواردی همچون رنگ سررسید و طراحی جلد آن توجه کنید و به گونه ای طراحی کنید که نظر هر ببینده ای را جذب کند. زیرا مصرف کننده و خریدار ابتدا با جلد آن مواجه می شود و اگر جلد مورد پسند آن ها بود و نظر آن ها را جلب کرد سپس به سراغ داخل آن می رود.

پس از طراحی زیبا جلد سررسید یا سالنامه، نوبت به داخل آن می رسد که باید خط ها و تمیزی و مرتب بودن آن به گونه ای باشد که ذوق نوشتن را در دل هر ببینده ای ایجاد کند.

از آنجایی که سر رسیدها در اندازه های مختلفی طراحی می شود هر فردی می تواند بسته به نیاز خود اندازه آن را تعیین و خریداری کند.

سررسید های ۱۴۰۱ و تقویم های رومیزی ۱۴۰۱ توسط مجتمع چاپ و بسته بندی پارت طراحی می شود که جزء بهترین تولید کننده های سررسید می باشد. همچنین این مجموعه علاوه بر تولید سررسید و تقویم های رومیزی، سالنامه های چرمی و سالنامه های خاصی را تولید می کند که با طراحی های زیبایی که دارد نظر هر ببینده ای را به خود جلب می کند.

برای مشاوره و راهنمایی با کارشناسان پارت می توانید با تلفن ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس حاصل فرمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.