کد مطلب: ۳۰۷۹۸۶

به منظور تامین نقدینگی بخش تولید؛

سرمایه کسب و کارتان را از بانک ملی ایران بگیرید

سرمایه کسب و کارتان را از بانک ملی ایران بگیرید

بانک ملی ایران در راستای تعاون، همکاری و حمایت از تجار و بازرگانان جهت خرید و فروش کالا و رونق تجارت داخلی، تسهیلات مضاربه به بنگاه ها و فعالان اقتصادی پرداخت می کند.

تامین نقدینگی و سرمایه مورد نیاز گاهی برای یک بنگاه اقتصادی تبدیل به چالش و حتی در برهه‌ای معضل بزرگ می‌شود .

به گزارش تجارت‌نیوز،بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش‌های اقتصادی و همسویی با اهداف کلان دولت جهت حمایت از بازار اشتغال آمادگی دارد با پرداخت تسهیلات در قالب مضاربه، نقدینگی مورد نیاز بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی را تامین کند .

در چارچوب تسهیلات مضاربه، سرمایه مورد نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی برای انجام فعالیت‌های تجاری و بازرگانی از سوی بانک تامین و بدین ترتیب بانک نیز از سود حاصله فعالیت‎های مذکور مطابق سهم پیش بینی شده در قرارداد منتفع می شود .

پرداخت تسهیلات در قالب عقد مضاربه، فرصت مناسبی را برای توسعه فعالیت‌های بخش بازرگانی فراهم می‌کند تا از تسهیلات موصوف به منظور خرید و فروش کالا در داخل کشور ( بازرگانی داخلی) و خرید و صدور کالا به خارج از کشور (صادرات) بهره مند شوند .

مدت قرارداد مضاربه متناسب با دوره گردش عملیات (فعالیت تجاری) بنگاه و حداکثر شش ماه بوده که منوط به رعایت ضوابط و مقررات قابل تجدید است .

بانک ملی ایران در پنج ماه نخست امسال تعداد ۳۷ هزار و ۸۶ فقره تسهیلات در قالب مضاربه به ارزش ۲۵ هزار و ۸۹۴ میلیارد ریال پرداخت کرده تا سهمی در تامین نقدینگی مورد نیاز بنگاه‌ها و رونق بازار کسب و کار داشته باشد.

منبع:روابط عمومی بانک ملی ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.