خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۹۸۸۷

انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران / حضور زاکانی در شورا برای ارائه برنامه

انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران / حضور زاکانی در شورا برای ارائه برنامه

رئیس شورای شهر تهران، از توافق اعضا برای انتخاب علیرضا جاوید به عنوان سرپرست شهرداری تهران خبر داد. در عین حال، علیرضا زاکانی، نامزد اصلی دریافت این سمت برای ارائه برنامه‌های خود در صحن شورا حاضر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی چمران پیش از آغاز دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: تصمیم ما این بود که اگر آمدن شهردار جدید به طول نیانجامد، آقای حناچی می‌تواند به کارش ادامه دهد؛ اما خود ایشان گفتند که اگر حضور شهردار به طول بیانجامد ، مشکل برایم ایجاد می‌شود.

وی افزود: با دوستان مشورت کردیم و گفتیم مشخص نیست که چقدر طول بکشد که اقای زاکانی از مجلس رأی بگیرد و بعد وزارت کشور برود و تایید شود.

چمران افزود: تصمیم بر این شد که سرپرست گذاشته شود. بر روی علیرضا جاوید توافق شد که به جای اقای حناچی معرفی می‌شوند و امروز می‌آیند و برای سرپرستی ایشان رای گرفته می‌شود. بعد برنامه زاکانی اعلام و سپس رأی گیری خواهد شد ( ایسنا ).

حضور زاکانی در جلسه امروز شورای شهر تهران

در این میان، علیرضا زاکانی، نامزد تصدی سمت شهردار تهران در صحن شورای اسلامی شهر تهران حاضر شد.

به گزارش ، صبح امروز در دومین جلسه شورای شهر ششم تهران علیرضا زاکانی نامزد تصدی سمت شهردار تهران در صحن شورای اسلامی شهر تهران حاضر شد.

طبق دستور جلسه امروز، شهردار تهران انتخاب خواهد شد و علیرضا زاکانی که نامزد سمت شهردار تهران است برای ارائه برنامه های خود در جلسه حاضر شده است ( ایسنا ).

زاکانی: شهرداری را به وزارت ترجیح می‌دهم

پیش از این زاکانی گفته بود: در صحبت با رئیس‌‎جمهور، ایشان پیشنهاد وزارت رفاه، وزارت بهداشت یا ریاست دفتر ریاست‎‌جمهوری را مطرح کردند. بین حضور در شهرداری و حضور در کابینه نتیجه گرفتم که در شرایط کنونی و افزایش نارضایتی‌های مردم از شهرداری، در شهرداری تهران حاضر شوم.

وی مدعی شده بود: در شورا، برنامه من برای مدیریت شهرداری تهران انتخاب شد. در برنامه خود نیاز تهران به تحول فرهنگی و اجتماعی را طرح کردم و برنامه‌ای برای زنده کردن روح شهر با نگاه جدید را ارائه دادم. به آقای رئیسی گفتم برای رفع مشکلات تهران نیاز به کمک سه قوه است و ایشان گفت شما بروید شهرداری، من هم کمک می‌کنم مشکلات کمتر شود (فارس).

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.