کد مطلب: ۵۱۲۶۴۲

سرور مجازی حرفه‌ای و یونیک را آنی بخرید!

سریع‌ترین و کامل‌ترین سامانه فروش VPS در ایران راه‌اندازی شد

سریع‌ترین و کامل‌ترین سامانه فروش VPS در ایران راه‌اندازی شد

سریع‌ترین سامانه فروش سرور مجازی (VPS) با بهترین و کامل‌ترین امکانات در ایران راه‌اندازی شد. پورت شبکه ١٠ گیگابایتی، امکان تهیه اتومات نسخه پشتیبان از داده‌ها، ترافیک نامحدود و … بخشی از امکانات این سرویس ارایه سرور مجازی است.

سریع‌ترین سامانه فروش سرور مجازی (VPS) با بهترین و کامل‌ترین امکانات در ایران راه‌اندازی شد. پورت شبکه ١٠ گیگابایتی، امکان تهیه اتومات نسخه پشتیبان از داده‌ها، ترافیک نامحدود، امکان خاموش و روشن شدن سرور به صورت اتومات، امکان ارایه دسکتاپ مجازی VDI، امکان نصب سیستم‌عامل دلخواه بر روی سرور مجازی و … بخشی از امکانات این سرویس ارایه سرور مجازی است.

این روزها تقاضا برای خرید سرور مجازی (VPS) افزایش پیدا کرده است. همه‌گیری ویروس کرونا نه تنها رونق زیادی به بازار کسب و کارهای دیجیتالی بخشیده، بلکه افزایش این کسب‌وکارها را هم منجر شده است. از طرفی با افزایش تعداد کارگزاری‌های معاملات بورس اوراق بهادار و افزایش سامانه‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتالی، سرورهای مجازی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته‌اند.

در این میان، با رقابت موجود در بازار، انتخاب بهترین سرویس ارایه دهنده خدمات سرویس مجازی هم سخت شده است.

اما وقتی سامانه‌ای فرای آنچه را شما می‌خواهید در اختیارتان قرار می‌دهد یعنی انتخاب ساده‌تر از آن چیزی ست که فکرش را می‌کردید.

تمامِ آنچه از یک سرور مجازی می‌خواهید

احتمالا در مرحله‌ای هستید که می‌دانید برای ادامه کارتان نیاز به سرور مجازی (VPS) دارید. اما به دنبال آن هستید که بهترین و کامل‌ترین امکانات را تهیه کنید.

خب بیایید این‌طور بپرسیم؛ سرور مجازی ای که برای کارتان نیاز دارید، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ چه امکاناتی شما را راضی می‌کند؟

چطور است با امکانات زیر شروع کنیم؟

•پورت شبکه ١٠ گیگابایتی

•ترافیک نامحدود

•استفاده از RAID10 برای افزایش سرعت سرور

•امکان خاموش و روشن کردن سرور توسط کاربر

•امکان نصب سیستم عامل دلخواه بر روی سرور توسط کاربر

•امکان انتخاب نوع هارد؛ NVME SSD یا SATA SSD

•ارائه سرویس backup اتومات(که برای اولین بار در ایران اجرا می‌شود)

•امکان ارایه دسکتاپ مجازی VDI

•ارایه آخرین پروتکل IP در جهان (IPV6) که به صورت رایگان عرضه می‌شود.

0011 reportage sefroyek 2

پورت شبکه ۱۰ گیگابایتی

به طور کلی افزایش حضور افراد در اینترنت و سایت‌ها، کانسپت «سرعت» را بیش از گذشته مورد توجه قرار داده است. برای مطابقت با این سرعت، کسب و کارها در رقابت برای رسیدن به سرعت بالاتر هستند. برای رسیدن به این سرعت، چندین راهکار وجود دارد؛ یکی از آنها، انتخاب پورت پرسرعت برای انتقال داده است. هرچه پورت اتصال فیبر نوری که برای انتقال داده‌ها استفاده می‌کنید حجم انتقال بالاتری را ساپورت کند، انتقال اطلاعات با سرعت بالاتری رخ می‌دهد. در صفرویک پورت فیبر نوری ارایه شده، ۱۰ گیگابایت است که بیشترین حجم انتقال داده در دنیا را داراست.

RAID10 امنیت و سرعت بیشتر اطلاعات

RAID10 به دلیل اینکه ترکیبی از RAID 1 و RAID 0 است، دیسک‌های بیشتری را شامل می‌شود. در واقع از RAID0 برای بالا بردن سرعت استفاده شده است که با افزایش تعداد دیسک‌ها، ذخیره داده‌ها بر روی دیسک‌ها تقسیم شده و سرعت ذخیره اطلاعات افزایش پیدا می‌کند. از طرفی به دلیل جدا بودن دیسک‌ها، اگر هرکدام از هاردها دچار حادثه‌ای شود، به اطلاعات باقی هاردها آسیبی نمی‌رسد.

هر سیستم‌عاملی که شما بخواهید

گفته می‌شود سیستم عامل لینوکس بهترین سیستم عامل برای یک سرور خصوصی مجازی است، چون دارای منبع باز است. از طرفی چندین توزیع مختلف برایش وجود دارد؛ CentOS، Debian، Ubuntu، Red Hat Enterprise Linux و Fedora.

در مقابل؛ تعداد بسیار کمتری از افراد، سیستم عامل ویندوز را برای سرورهای خصوصی مجازی خود انتخاب می‌کنند چون هزینه بیشتری دارد. اما گاهی برای استفاده از برنامه‌های .net نیاز به این سیستم عامل است.

همه اینها را گفتیم تا بگوییم فرقی نمی‌کند چه سیستم عاملی بهتر است و کدام هزینه‌برتر،‌ سرور مجازی شما علاوه بر تجهیزات سخت‌افزاریِ به‌روز و و با کیفیت، با سیستم عاملی که شما می‌خواهید برایتان تنظیم می‌شود.

از طرفی به شما امکان VDI (زیرساخت دسکتاپ مجازی) نیز تعلق خواهد گرفت که با آن می‌توانید حتی کلاینت‌های کوچک را هم از راه دور مدیریت کنید.

SATA یا NVME؟ مسئله این است!

بسیاری از SSDها به‌قدری سریع هستند که تنها عامل محدودکننده‌ی سرعت آن‌ها، شیوه‌ی اتصالشان به کامپیوتر است. NVMe یک استاندارد باز است که به SSDهای مدرن امکان می‌دهد با سرعت به خواندن و نوشتن بپردازند و حافظه فلش آنها قادر به کار باشد. با سرعت ۳ گیگابایت در ثانیه، سریع‌ترین خوانش را دارد که باعث می‌شود درایوهای حافظه این هارد، از دیگر نمونه‌های SSDهای موجود در بازار، سرعت بیشتری داشته باشد و انتخابش را هوشمندانه‌تر کند.

درایوهای SATA نسبت به نمونه‌های مشابه، سرعت و قیمت کمتری دارد.

برای تحویل سرور مجازی، بهترین پیشنهاد را در انتخاب هارد به شما می‌دهیم. اما در نهایت همان هاردی انتخاب خواهد شد که شما اراده کنید.

پشتیبان‌گیری خودکار از داده‌ها (backup اتومات)

یکی از بزرگترین دغدغه‌ی هر مدیر شبکه‌ای این است که نسخه پشتیبان از داده‌های موجود در سرورهای سازمان یا شرکت داشته باشد. یک سرور مجازی (VPS) این امکان را به شما می‌دهد که به صورت دستی از تمامی اطلاعات موجود، نسخه پشتیبان تهیه کنید. اما اگر یک روز نتوانید به صورت دستی، اطلاعات Backup را ذخیره کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟

اینجاست که پشتیبان‌گیری خودکار تبدیل به آرزو می‌شود! حالا اگر به شما پیشنهادِ backup گیری خودکار را بدهیم چه؟ برای اولین بار در ایران، سیستم‌عامل‌های ارایه شده در سامانه سرور مجازی صفرویک، دارای امکان backup اتومات هستند. یعنی فقط کافی‌ست تنظیم کنید که چه زمانی و حتی چند بار در روز چنین اتفاقی رخ دهد، آنوقت دیگر باقی کار را به سیستم عامل می‌سپارید.

در صفرویک انواع سرورهای مجازی ، چه ایرانی و چه داخلی ارایه می‌شود. بیایید کمی گسترده‌تر به ماجرا نگاه کنیم؛ در لیست شما هرچه باشد، ما یک مرحله جلوتر را به شما پیشنهاد می‌دهیم!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.