کد مطلب: ۴۱۸۸۵۶

۳ دلیل برای اینکه چرا باید کادرنو را برای سفارش طراحی بنر انتخاب کنیم

3 دلیل برای اینکه چرا باید کادرنو را برای سفارش طراحی بنر انتخاب کنیم

امروزه یکی از مواردی که در بازاریابی دیجیتال بسیار در مورد آن می‌شنویم، تبلیغات بنری است. اما تعداد کمی از بازاریابان هستند که به تبلیغات به عنوان یک استراتژی بازاریابی واقعی که همه باید از آن استقبال کنند، نگاه می‌کنند.

به عنوان یک متخصص در حوزه بازاریابی باید بدانید که تبلیغات بنری در انواع خود می‌تواند برای ما افزایش ترافیک وب‌سایت، تبدیل بیشتر، مخاطب بیشتر و در نهایت فروش بیشتری به همراه داشته باشد.

باید بگوییم که مردم امروزه بیشتر به دنبال دیدن هستند تا خواندن و این ویژگی باعث می‌شود که بیشتر به دنبال طراحی بنر ، سفارش طراحی بنر گیف و موشن گرافیک و در نهایت محتوای بصری برویم.

آیا شما نیز جزء آن دسته از بازاریابان هستید که علاقه دارند بیشتر بر تولید تبلیغات و محتوای بصری کار کنند؟ با توجه به تغییرات دنیای امروز و تغییر دید مردم نسبت به تبلیغات امیدواریم این کار را انجام دهید.

امروز برای شما که دوست دارید تبلیغات و تولید محتوای خود را به سمت تصویر و تصویرسازی ببرید چند دلیل داریم که اثبات می‌کند چرا باید برای این کار سراغ وب‌سایت کادرنو بروید و سفارش طراحی بنر، طراحی بنر گیف (GIF)، طراحی موشن گرافیک برای وب‌سایت و همچنین مخصوص استوری و پست‌های اینستاگرام بروید.

1- طراحی بنر مطابق با متدهای روز دنیا و استفاده از تمامی اصول طراحی

همان‌طور که می‌دانید، بنر تنها برای استفاده در تبلیغات بنری گوگل یا فیس‌بوک استفاده نمی‌شود. امروزه می‌توانید با سفارش بنر از آن در وب‌سایت خود، در شبکه‌های اجتماعی، در وبلاگ خود برای استفاده در تصاویر مقالات یا دیگر فضاها استفاده کنید.

بعضی اوقات طراحی یک محتوای تصویری کاری سخت و وقت گیر است و همچنین نیاز به رعایت اصول اولیه و مطابق با متدهای روز دنیا دارد. با سفارش بنر به وب‌سایت کادرنو، اصولی بودن و رعایت تمامی نکاتی که یک بنر تبلیغاتی باید داشته باشد را در بنرها مشاهده خواهید کرد. می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت کادرنو نمونه‌های طراحی شده توسط این وب‌سایت را مشاهده کنید.

baner2

خب، به همین دلیل کادرنو مرجعی مناسب و عالی است که می‌توانید از آن برای ریختن برنامه، استراتژی محتوای بصری و در نهایت سفارش بنرهای خود استفاده کنید.

2- انتقال مستقیم پیام در بنرهای کادرنو

برای اینکه بتوانید به سادگی و به وضوح پیام کسب و کار و تبلیغ خود را از طریق بنر منتقل کنید نیاز به طراحی دارید که بتواند آن پیام را در طراحی خود به وضوح نشان دهد.

رساندن صحیح پیام و وضوح پیام یکی از اصلی‌ترین عوامل موفق و تاثیرگذار بودن یک بنر تبلیغاتی است. بسیاری فکر می‌کنند که بنرهای تبلیغاتی تنها باید ظاهر زیبا و عکس‌های فریبنده داشته باشند. در واقع این نوع تفکر از پایه اشتباه است؛ یک بنر تبلیغاتی تاثیرگذار باید بتواند پیام را به گونه‌ای منتقل کند که هیچ گونه شک و ابهامی برای کاربر باقی نگذارد.

طراحی بنرهای تبلیغاتی سایت کادرنو علاوه بر رعایت اصول تبلیغاتی و زیبایی شناسی، به رساندن صحیح پیام در طراحی‌های خود اهمیت می‌دهد. یکی از اصلی‌ترین عوامل رساندن پیام داشتن فونت خوانا است که کادرنو در تمامی بنرهای تبلیغاتی‌اش داشتن فونت خوانا را رعایت می‌کند و همچنین شفافیت و راستگو بودن را در راس کارهای خود قرار می‌دهد.

3- سابقه و تجربه بالای کادرنو و تحویل سریع سفارش‌ها

کادرنو در سابقه کاری خود، همکاری با شرکت‌های بزرگ و نام آشنا را دارد. با مراجعه به وب‌سایت کادرنو مشاهده خواهید کرد که چرا باید به کادرنو سفارش طراحی بنر بدهیم.

کار با کسب و کارهایی مانند دیجی کالا، تخفیفان، نبضی نو، چطور، ایوار و … سابقه بالا و تجربه بسیار کادرنو را تایید می‌کند. علاوه بر تجربه یکی دیگر از ویژگی‌های خدمات کادرنو این است که سفارش خود را در کمتر از ۳ روز کاری تحویل می‌دهد.

شاید برای بسیاری از افراد پیش آمده است که بنر برای طراحی داده باشد و آن را در روز مشخص شده دریافت نکند و با بدقولی مواجه شود. کادرنو خود را موظف به تحویل سر موقع سفارشات می‌داند و در واقع برای وقت مشتری احترام قائل است.

چگونه در کادرنو سفارش ثبت کنیم؟

با مراجعه به وب‌سایت کادرنو، ابتدا می‌توانید نمونه کارها را ببینید و نوع بنر را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. به صفحه انتخاب پکیج می‌روید که می‌توانید با توجه به نیازتان تعداد و سایز مورد نظر خود برای طراحی بنر درخواست کنید.

در صفحه ثبت سفارش پکیج‌های طراحی بنر گیف، پکیج‌های طراحی بنر ثابت، پکیج‌های طراحی بنر HTML5 و همچنین بنر دلخواه با سایز دلخواه وجود دارد. سایزهای موجود در پکیج‌ها همگی سایزهای استاندارد هستند که می‌توانید با استفاده از آنها خیلی سریع سایز مورد نظر خود را پیدا کنید و سراغ ادامه روند ثبت سفارش بروید.

کادرنو همیشه به دنبال راه‌های جدید برای بهبود ارائه محصول و کمک به کسب و کارها در طراحی بنر است.

تصاویر طراحی شده توسط کادرنو با خلاقیت و تلاش زیادی همراه است، همچنین در داستان پردازی بسیار کارآمد هستند و به طور کلی تأثیرگذاری عاطفی در طراحی بنر در نمونه‌های کادرنو بسیار دیده می‌شود.

منبع: وب سایت کادرنو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.