کد مطلب: ۶۹۴۶۸۸

فروش بلیت‌های اربعین پلکانی شد

فروش بلیت‌های اربعین پلکانی شد

دومین نشست هماهنگی پرواز‌های اربعین حسینی با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ ویژه فرودگاه مهرآباد، مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی تشکیل شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور برای جلوگیری از تمام شدن بلیت‌های پرواز اربعین در روزهای اول فروش از شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده بلیت‌ها را به صورت پلکانی بفروشند.

به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، میراکبر رضوی از تشکیل دومین نشست هماهنگی پرواز‌های اربعین حسینی با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ ویژه فرودگاه مهرآباد، مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی خبر داد.

رضوی گفت: عملیات پروازی اربعین حسینی از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود و ۳۱ شهریور نیز پایان می‌یابد.

وی افزود: قیمت بلیت پرواز‌های اربعین از تهران ۶میلیون تومان تعیین شده است. هماهنگی پرواز‌های اربعین در حال حاضر انجام شده و منتظر نهایی شدن برنامه‌ها هستیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اظهار کرد: از شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده است با توجه به اینکه پایان تعطیلات تابستان هستیم و برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی جهت برنامه‌ریزی پرواز‌های اربعین از هم اکنون اقدامات لازم را انجام دهند.

میراکبر رضوی افزود: همچنین در این جلسه بر ایجاد هواپیمای پشتیبان، پاسخگویی به موقع به مسافران و معرفی یک نفر نماینده‌ تام‌الاختیار در فرودگاه‌های نجف و بغداد تاکید شد.

رضوی گفت: از شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده بلیت پرواز‌ها به صورت پلکانی فروخته شود که با این اقدام از تمام شدن بلیت‌ها در روز‌های نخست جلوگیری می‌شود.

به گفته وی، پرواز‌های عتبات از ۱۲ شهریور از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی صورت می‌گیرد. برای ساماندهی عملیات پروازی اربعین نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری به فرودگاه‌های نجف و بغداد اعزام و در فرودگاه‌های داخلی نیز نمایندگانی مستقر می‌شوند.

رضوی افزود: در این نشست بر کنترل قیمت‌ها و برنامه‌ریزی پرواز‌ها متناسب با ظرفیت موجود و دریافت گواهی تست PCR و یا تزریق دو دوز واکسن از مسافران تاکید شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.