به گزارش تجارتنیوز به نقل از صداوسیما، وی با اینکه ذخیره باقیمانده در کارتهای سوخت پس از شش ماه قابل برداشت نبود، افزود: اگر مصرفکننده ۹ ماه سهمیه بنزین را استفاده نکرده باشد بنزین ذخیرهشده دیگر قابل برداشت نیست.
مدیرعامل پخش فرآوردههای نفتی ادامه داد: مردم میتوانند از ذخیرههای کارت سوخت خود استفاده کنند چرا که قرار نیست سهمیه بنزین نوروزی جدا از سهمیه ماهانه داده شود.
ویسکرمی درباره تراز مثبت بنزین به مصرف گفت: هماکنون تولید نسبت به مصرف مثبت است، اما اگر روند مصرف بنزین صعودی شود و ممنوعیتی نباشد ممکن است تراز منفی شود.
مدیرعامل پخش فرآوردههای نفتی بیان کرد: هماکنون میانگین تولید روزانه ۱۰۳ میلیون لیتر است.
مطالعه بیشتر:
سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صمت منصوب شد
فرمودن میتوانید از سهمیه ذخیره شده بنزین استفاده کنیم ! اولا منتظر دستور جنابعالی بودیم و نمیدانستیم با این همه سهمیه بنزین که ذخیره کردیم چکار کنیم؟! دوما دولت با عدم واریز سهمیه بنزین عید من و امثال من که هیچ ذخیره ای بنزینی ندارن ، نه تنها عدالت را رعایت نکرده بلکه دقیقا مصداق ظلم است ، دولت تازه یادش افتاده صرفه جویی کنه ، دولت میخواد صرفه جویی کنه باید کیفیت خودرو و کیفیت بنزین را بالا ببره نه اینکه مثل بقیه رفع مشکلات دیگر فقط صورت مسئله را پاک کنه ،
این به اصطلاح صرفه جویی فقط جیب دولت را پر پول میکنه و همیشه طبق معمول جیب مردم خالی و خالی تر واگر این صرفه جویی باعث تغییری در وضعیت سالمی هوا یا مثلا باعث رفع مشکلی از مشکلات مردم بشه شاید بتوان تامل کرد ولی مطمعنا مشکلات حل نخواهد شد ضمنا اونایی که پولداران برایشان فرق نمیکنه این سهمیه بنزین عیدی را بدن یا نه ، ولی امثال من خدا ناکرده یه چند روزی اگر میخواستیم جایی بریم ، حالا غیر از هزینه بالای انجام سفر باید نگران بیشتری نسبت به هزینه بنزین داشته باشیم
والله اگر کرونام نبود خبری نبود از بنزین نوروزی…
قیمت نفت زیاد به شدت رفته بالا افزایش قیمت بنزین نزدیک هست
ممنون بابت بها دادن به خوشی مردم
پس چطور قبلن میگفتند؟ این مردم مسخره شما نیستند ک