خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۳۵۴۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سهمیه اختصاصی واکسن کرونا برای بازیگران! / مجری برنامه کودک هم واکسن زد

سهمیه اختصاصی واکسن کرونا برای بازیگران! / مجری برنامه کودک هم واکسن زد

در حالی که سهمیه ۳ هزار نفری واکسن کرونا برای صدا و سیما حاشیه‌ساز شده است، اخبار جدید حاکی از آن است که سلبریتی‌های صدا و سیما و سینما و بازیگران هم سهمیه خارج از نوبت واکسن گرفته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز خبرنگاران صدا و سیما روز گذشته عکس‌هایی از واکسیناسیون خود در صفحات شخصی‌شان منتشر کردند.

دریافت بی‌سر و صدای سهمیه واکسن کرونا پس از اطلاع‌رسانی تجارت‌نیوز واکنش رسانه‌ها و متولیان توزیع واکسن را برانگیخت و در ابتدا رئیسی، سخنگوی ستاد کرونا با تایید این مطلب گفت که عوامل صدا و سیما برای پوشش اخبار انتخابات سهمیه واکسن گرفته‌اند.

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو هم ضمن تایید این موضوع اعلام کرد که سه هزار نفر در صدا و سیما سهمیه خارج از نوبت واکسن کرونا گرفته‌اند.

ماجرا به همین جا ختم نشد و دیشب در یک روم کلاب‌هاوس با عنوان «واکسیناسیون در صدا و سیما؛ واقعیت یا دروغ؟» واقعیت‌های دیگری فاش شد.

این روم که با حضور برخی مدیران میانی صدا و سیما و تهیه‌کنندگان و مجریان تشکیل شده بود، از توزیع واکسن خارج از سهمیه به بازیگران هم پرده برداشت.

مجریان برنامه کودک و بازیگران هم واکسن گرفتند

تعدادی از تهیه‌کنندگان از جمله رضا جودی، تهیه‌کننده سریال لیسانسه‌ها و مسلم آقاجان‌زاده اعلام کردند که بازیگران سریال‌های تلویزیون و سینما و حتی شبکه خانگی هم مشمول سهمیه خارج از نوبت واکسن کرونا شده‌اند.

آنها اعلام کردند که انجمن تهیه‌کنندگان سینما با ارسال نامه‌ای به تهیه‌کنندگان خواهان ارسال اسامی بازیگران پروژه‌ها برای دریافت واکسن شده‌اند.

یکی از مجریان صدا و سیما به نام سعید توکلی که مجری برنامه پایش است، از قول مدیر یکی از شبکه‌های صدا و سیما اعلام کرد که سهمیه خارج از نوبت واکسن کرونا نه تنها برای تولیدکنندگان برنامه‌های انتخاباتی اختصاص یافته که به دلیل پرخرج بودن پروژه‌های تولید سریال و فیلم تصمیم‌گیری بر آن بوده است که به بازیگران این سریال‌ها هم واکسن تزریق شود.

البته ماجرا به اینجا ختم نشد و پرسنل صدا و سیما که در این روم حاضر بودند خبر دادند که به جز بازیگران صدا و سیما مجریان برنامه کودک مانند سارا روستاپور هم واکسن تزریق کرده‌اند.

همچنین ماه‌منیر آقایی دیگر پرسنل صدا و سیما هم با تایید این موضوع که واکسن خارج از سهمیه صدا و سیمایی‌ها ربطی به پوشش انتخابات ندارد، گفت که اسم او نیز برای دریافت واکسن ارسال شده است.

با این اوصاف به نظر می‌رسد که سهمیه واکسنی که قرار است با آن پرسنل صدا و سیما و بازیگران سینما و شبکه‌های خانگی و صدا و سیما واکسینه شوند، فراتر از آنچه باشد که صرفا به بهانه پوشش اخبار انتخابات واکسینه می‌شوند.

البته در این زمینه هیچ یک از مقامات وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا حاضر به پاسخگویی به تجارت‌نیوز نشدند.

توزیع خارج از نوبت سهمیه واکسن برای صدا و سیما و بازیگران در شرایطی انجام می‌شود که اتاق بازرگانی با هزینه کارفرمایان اقدام به خرید شش میلیون دوز واکسن برای کرونا کرده بود که بنا به گفته مسعود خوانساری، رییس اتاق بازرگانی تهران به دلیل بروکراسی اداری وزارت بهداشت واردات واکسن برای کارگران منتفی شد.

حالا پرسش این است که اگر صدا و سیما و انجمن تهیه‌کنندگان سینما نگران سلامتی پرسنل و بازیگران‌شان هستند چرا با هزینه شخصی اقدام به خرید واکسن نکرده‌اند یا پرسنل خود را با تورهای واکسن، برای واکسیناسیون به خارج از کشور نمی‌فرستند و از سهمیه رایگان عموم مردم اقدام به برداشت خارج از نوبت واکسن کرده‌اند؟

برای اطلاعات بیشتر گزارش واکسیناسیون زودهنگام ۳ هزار کارمند صدا و سیما را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همیشه فقرا آخرند حتی کارگران خطوط مقدم تولید ….!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس

    نیست که خیلی هنرمند و مردمی هستند، واکسن خارج از نوبت زدند که یه وقت خدایی نکرده از بین نرند و مردم از هنرشون محروم نشن

  • بی نام

    باید ببینیم واکنش صدا و سیما نسبت به این موضوع چیست در موارد کوچکتر از این مورد که در ۲۰و سی و شبکه افق گریبان چاک می کردند و فریاد وا مصیبتها سر می دادند باید دید در مقابل تضییع حق بیماران خاص و مردم چه توجیهی می آورند

  • ناشناس

    اینها هم دیده اند آقای معرکه گیر!!! مشغول کار خودش است از فرصت استفاده کرده اند واکسنها رو زده اند به خودشان. لااقل برای تقدیر هم شده یک مصاحبه ای با معرکه گیر داشته باشید!!!!

  • ناشناس

    چیز عجیبی نیست. زورشون زیاده دوست دارن اول واکسن بزنن. می تونن زودتر واکسن میزنن
    ما هم فقط اینجا کامنت میزاریم چون کاری نمیشه کرد زوریه! بدشانسی اینه که فرار کردن هم سخت شده

  • شهروند

    این که چیز عجیبی نیست درود به جمهوری اسلامی همه میریم رای میدیم اوضاع درست شه 😐

  • ناشناس

    همین سلبریتیای محترم هم مردمو به رای دادن دعوت میکنن