کد مطلب: ۷۲۲۶۳۳

افزایش سهم رایتل از بازار اپراتورهای ارتباطی

افزایش سهم رایتل از بازار اپراتورهای ارتباطی

آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از روند مستمر رشد سهم رایتل از بازار مشترکین اپراتورهای تلفن همراه کشور در سال ۱۴۰۱ حکایت دارد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، طبق آخرین گزارش آماری ارائه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به عنوان نهاد حاکمیتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال ۱۴۰۱ توانست نرخ رشد قابل قبولی را در بازار اپراتورهای تلفن همراه کسب کند.

بر این اساس، رایتل برای چهارمین دوره، پس از زمستان ۹۹، بهار و تابستان ۱۴۰۰ در تابستان سال جاری نیز رشد سهم بازار صعودی را تجربه کرد.

مقایسه گزارش اخیر رگولاتوری حوزه ارتباطات (تا پایان سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱) با گزارش قبلی این نهاد که تغییرات میزان مشترکین تا پایان سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ را ارائه کرده، نشان می‌دهد برند رایتل از سوی جامعه با اقبال روبرو شده، به نحوی که سهم بازار آن طی مدت مورد اشاره به میزان هشت صدم درصد رشد، ثبت کرده است.

رویه افزایش مشترکین رایتل از پاییز و زمستان ۹۹ آغاز و تا نیمه سال جاری همچنان رو به رشد است، به طوری که سهم بازار رایتل در سه ماهه نخست سال جاری، سه و هفت دهم درصد و در سه ماهه دوم این رقم به سه و هشت دهم درصد تغییر کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.