کد مطلب: ۴۰۷۸۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اخذ سود ۱۰ هزار میلیاردی بانک تجارت از وام‌بگیران

اخذ سود 10 هزار میلیاردی بانک تجارت از وام‌بگیران

بانک تجارت در مهر ماه سال جاری بیش از 73 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده که نسبت به ماه قبل 5.3 درصد کاهش داشته است. این بانک طی هفت ماهه نخست امسال از محل وام‌های اعطایی بیش از 10 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.

بانک تجارت تازه‌ترین کارنامه عملکرد خود را منتشر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک تجارت که با نماد بورسی «وتجارت» در بازار سرمایه نیز در حال فعالیت بوده، گزارش عملکرد مهر ماه سال جاری را بر روی سایت کدال قرار داد.

بانک تجارت در مهر ماه سال جاری بیش از 73 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده که نسبت به ماه قبل 5.3 درصد کاهش داشته است. با تسویه 71 هزار میلیارد تومان از وام‌ها و اعطای وام‌های جدید، مانده تسهیلات این بانک در پایان مهر ماه امسال به بیش از 138 هزار میلیارد تومان رسید.

بانک تجارت معادل 84 درصد سپرده‌ها را به صورت وام پرداخت کرده است.

همچنین بانک تجارت در مهر ماه امسال بیشتر از آنکه شاهد خروج سپرده باشد، سپرده جذب کرده است.

45703

طی دوره مذکور بانک تجارت در حالی که موفق شده 299 هزار میلیارد تومان سپرده جذب کند، حدود 297 هزار میلیارد تومان سپرده از دست داده است. در مجموع مانده سپرده‌های بانکی بانک تجارت در پایان مهر ماه امسال به 164 هزار میلیارد تومان رسیده است.

میزان درآمد بانک تجارت در مهر ماه از محل وام‌های پرداختی، حدود 114 میلیارد تومان بیشتر از میزان سودی است که به سپرده‌گذاران داده است.

بانک تجارت در مهر ماه امسال حدود ۱٫۴ هزار میلیارد تومان به سپرده‌گذاران خود سود پرداخته کرده و از سوی دیگر از محل وام‌های اعطایی بیش از 1.5 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

این بانک طی هفت ماهه نخست امسال از محل وام‌های اعطایی بیش از 10 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.

بانک تجارت طی هفت ماه اخیر با 472 میلیارد تومان درآمد از محل مازاد سود پرداختی و دریافتی همراه شده، که نشان‌دهنده میانگین درآمد ماهانه 67 میلیارد تومانی این بانک است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یکی از مشتریانی که بدلیل تاخیر در پرداخت وام به علت رکود بازار ماهیانه 34درصد از من سود میگیره من هستم.یک تولید کننده که از این بانک وام گرفتم و بدلیل رکود بازار نمیتونم بموقع اقساط رو بدم.با اینکه وام من 24درصده با جریمه و غیره و ذالک از من 34درصد محاسبه و دریافت میکنه.