کد مطلب: ۳۸۵۰۸۰

تازه‌ترین اخبار کدال:

پرداخت سود هزار میلیاردی بانک پارسیان به سپرده‌گذاران

پرداخت سود هزار میلیاردی بانک پارسیان به سپرده‌گذاران

میزان درآمد بانک پارسیان از محل وام‌های پرداختی، حدود 254 میلیارد تومان کمتر از میزان سودی است که به سپرده‌گذاران خود می‌پردازد. بانک پارسیان در خرداد ماه امسال بیش از هزار و 77 میلیارد تومان به سپرده‌گذاران خود سود پرداخته کرده و از سوی دیگر از محل وام‌های اعطایی 823 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

بانک پارسیان با دارایی بیش از 62 هزار میلیارد تومانی، بدهی 59 هزار میلیارد تومانی و سرمایه 2.3 هزار میلیارد تومانی تازه‌ترین کارنامه عملکرد خود را منتشر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک پارسیان که با نماد بورسی «وپارس» در بازار سرمایه نیز در حال فعالیت بوده، گزارش عملکرد خرداد ماه سال جاری را بر روی سایت کدال قرار داد.

بانک پارسیان در خرداد ماه سال جاری 8.3 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است. با تسویه 4.6 هزار میلیارد تومان از وام‌ها و اعطای وام‌های جدید، مانده تسهیلات این بانک در پایان خرداد ماه امسال به 95.2 هزار میلیارد تومان رسیده است.

همچنین بانک پارسیان در خرداد ماه امسال بیشتر از آنچه که شاهد خروج سپرده باشد، سپرده جذب کرده است.

طی دوره مذکور بانک پارسیان در حالی که موفق شده 71.9 هزار میلیارد تومان سپرده جذب کند، حدود هفت هزار میلیارد تومان سپرده از دست داده است. در مجموع مانده سپرده‌های بانکی بانک پارسیان در پایان خرداد ماه امسال به 99.7 هزار میلیارد تومان رسیده است.

9855656

میزان درآمد بانک پارسیان از محل وام‌های پرداختی، حدود 254 میلیارد تومان کمتر از میزان سودی است که به سپرده‌گذاران خود می‌پردازد.

بانک پارسیان در خرداد ماه امسال بیش از هزار و 77 میلیارد تومان به سپرده‌گذاران خود سود پرداخته کرده و از سوی دیگر از محل وام‌های اعطایی 823 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.