کد مطلب: ۳۷۵۹۰۷

گزارش تجارت‌نیوز از تازه‌ترین اطلاعیه عملکرد بانک حکمت ایرانیان:

آخرین عملکرد یک بانک نظامی در آستانه ادغام / بانکی که کمتر وام می‌دهد

آخرین عملکرد یک بانک نظامی در آستانه ادغام / بانکی که کمتر وام می‌دهد

آمارها نشان می‌دهد بانک حکمت ایرانیان تنها حدود نیمی از سپرده‌های بانکی‌ را به‌صورت وام در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. بر این اساس از حدود چهار هزار میلیارد تومان سپرده‌ای که در بانک حکمت ایرانیان قرار دارد، تنها حدود دو هزار میلیارد تومان آن در اختیار متقاضیان تسهیلات بانکی قرار گرفته است؛ این در حالی است که در بانک خاورمیانه معادل 99 درصد سپرده‌ها، وام بانکی پرداخت می‌شود.

بانک حکمت ایرانیان که در آستانه ادغام با بانک سپه قرار دارد، تازه‌ترین کارنامه عملکرد خود را منتشر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک حکمت ایرانیان که با نماد بورسی «حکمت» در بازار سرمایه نیز در حال فعالیت بوده، گزارش عملکرد فروردین ماه سال جاری را بر روی سایت کدال قرار داد.

بانک حکمت ایرانیان در فروردین ماه سال جاری 245 میلیارد تومان وام پرداخت کرده است. با تسویه 245 میلیارد تومان از وام‌ها و اعطای وام‌های جدید، مانده تسهیلات این بانک در پایان فروردین ماه امسال به 2.3 هزار میلیارد رسید.

همچنین بانک حکمت ایرانیان در فروردین ماه امسال توانسته بیشتر از آنچه که سپرده از دست بدهد سپرده جذب کند.

طی دوره مذکور در حالی که 4.9 هزار میلیارد تومان سپرده از بانک حکمت ایرانیان خارج شده، این بانک توانسته بیش از 5.2 هزار میلیارد تومان سپرده جذب کند.

در مجموع مانده سپرده‌های بانکی بانک حکمت ایرانیان در پایان فروردین ماه امسال به 4.1 هزار میلیارد تومان رسیده است.

989

عملکرد بانک حکمت ایرانیان در فروردین ماه سال 1398

آمارها نشان می‌دهد بانک حکمت ایرانیان تنها حدود نیمی از سپرده‌های بانکی‌ را به صورت وام در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. بر این اساس از حدود چهار هزار میلیارد تومان سپرده‌ای که در بانک حکمت ایرانیان قرار دارد تنها حدود دو هزار میلیارد تومان آن در اختیار متقاضیان تسهیلات بانکی قرار گرفته است؛ این در حالی است که در بانک خاورمیانه معادل 99 درصد سپرده‌ها، وام بانکی پرداخت می‌شود.

میزان درآمد بانک حکمت ایرانیان از محل وام‌های پرداختی، حدود 10 میلیارد تومان کمتر از میزان سودی است که به سپرده‌گذاران می‌پردازد.

بانک حکمت ایرانیان در فروردین ماه امسال حدود 34 میلیارد تومان به سپرده‌گذاران خود سود پرداخته کرده و از سوی دیگر از محل وام‌های اعطایی نیز 24 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.