کد مطلب: ۳۹۴۶۳۸

سکه طرح جدید گران شد / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۵/۲۴

سکه طرح جدید گران شد / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/5/24

قیمت طلا و سکه امروز، با پیروی از رشد بهای طلای جهانی، روند افزایشی داشت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید با 13 هزار تومان افزایش به چهار میلیون و 178 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱.۵۱8 دلار و 72 سنت معامله شد.

به گزارش مهر، قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم پس از جهش دیشب خود، امروز ۰.۱ درصدافت کرد و به ۱۵۲۶.۸۰ دلار برای هر اونس رسید.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز پنجشنبه 24 مرداد ساعت 17 بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 11,700 تومان معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنجشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، 11 هزار و 700 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11 هزار و 600 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز پنجشنبه 24 مرداد ساعت 17 با 7 تومان افزایش، 13,200 تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 13 هزار و 200 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 100 تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 17، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 94 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 178 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز کمی افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، 416 هزار تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۲ میلیون و 188 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 389 هزار تومان و 969 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.