کد مطلب: ۱۲۵۹۵۷

سکه قصد کاهش ندارد!

سکه قصد کاهش ندارد!

رییس اتحادیه طلا‌ و‌ جواهر کشور گفت: با وجود کاهش قیمت طلا در بازار جهانی، سکه تا پایان سال قصد کاهش ندارد. محمد کشتی آرای در خصوص وضعیت بازار طلا در روزهای پایانی سال گفت: قیمت طلای جهانی طی هفته گذشته کاهش یافت، به تبع آن قیمت انواع طلا در داخل هم روند کاهشی داشته است.

رییس اتحادیه طلا‌ و‌ جواهر کشور گفت: با وجود کاهش قیمت طلا در بازار جهانی، سکه تا پایان سال قصد کاهش ندارد.
محمد کشتی آرای در خصوص وضعیت بازار طلا در روزهای پایانی سال گفت: قیمت طلای جهانی طی هفته گذشته کاهش یافت، به تبع آن قیمت انواع طلا در داخل هم روند کاهشی داشته است.

وی افزود: در میان محصولات ساخته شده از طلا، سکه روند قیمتی معکوس داشته است. به طوری که با کاهش قیمت طلا در هفته گذشته سکه در مقابل کاهش قیمت مقاومت کرده و این روند مربوط به افزایش تقاضای داخلی است. دلیل بروز این موضوع در روزهای پایانی سال افزایش تقاضا برای خرید سکه است و پیش بینی می شود این روند تا پایان سال 95 حفظ شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور خاطرنشان کرد: مقاومت مسکوکات طلا در مقابل کاهش قیمت در انواع سبک تر همانند نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی بیشتر است و این موضوع هم به دلیل افزایش تقاضای این محصولات و خرید راحت تر این مسکوکات است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.