کد مطلب: ۴۴۲۵۲۷

آخرین روند قیمت سکه چطور بود؟ / سیگنال‌هایی برای آینده سکه

آخرین روند قیمت سکه چطور بود؟ / سیگنال‌هایی برای آینده سکه

در هفته‌ای که دلار عمدتا روند کاهشی داشت، سکه تمام بهار آزادی با توجه به افزایش بهای طلای جهانی توانست تا حدی در برابر ریزش قیمت‌ها مقاومت کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیش از شروع هفته جاری آخرین قیمت سکه چقدر بود؟ روند قیمت در بازار سکه چطور بود و چه سیگنال‌هایی پیش از شروع هفته جاری برای بازار سکه قابل مشاهده است؟

در این مورد آخرین روند قیمت سکه را دنیای اقتصاد این گونه تحلیل کرده است: در هفته‌ای که دلار عمدتا روند کاهشی داشت، سکه تمام بهار آزادی با توجه به افزایش بهای طلای جهانی توانست تا حدی در برابر ریزش قیمت‌ها مقاومت کند. سکه که در ابتدای هفته در محدوده ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار تومانی قرار داشت، روز چهارشنبه در محدوده ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی به کار خود پایان داد. قیمت روز چهارشنبه ۵۰ هزار تومان کمتر از روز سه‌شنبه بود، ولی حداقل نسبت به ابتدای هفته روند افزایشی را نشان می‌داد. به نظر می‌رسد سکه با اهرم امید به افزایش قیمت بیشتر طلای جهانی توانسته است در برابر افت قیمت دلار مقاومت کند.

ملاقات طلا با اوج یک ماه

دنیای اقتصاد در تحلیلی دیگر نیز نوشته است: اونس طلا معاملات این هفته را با صعود به سطح ۱۶۸۴ دلار خاتمه داد و در سقف یک ماهه قرار گرفت. تعداد افراد مدعی بیکاری در آمریکا طی سه هفته اخیر به ۱۶ میلیون نفر رسید؛ شاخص قیمت تولیدکننده در چین ۵/ ۱ درصد کاهش یافت و در آلمان هم شمار شرکت‌هایی که از دولت فدرال درخواست یارانه کرده‌اند به یک میلیون رسید.

با تعمیق بحران، در مهم‌ترین رویداد، رئیس فدرال رزرو اعلام کرد که ۳/ ۲ تریلیون دلار برای حمایت از بازارها به اقتصاد تزریق خواهد کرد. همین سیگنال سبب شد تا طلا با جهش ۵/ ۲ درصدی سطح ۱۶۹۰ دلاری را هم لمس کند. پوند در مقابل دلار تقویت شد و افت مجدد شاخص دلار به زیر ۱۰۰ واحد در پیشروی طلا تاثیرگذار بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    درسال های نه چندان دور به علت ارزان بودن سکه تعدادمغازه داران سکه زیادبود قشنگ‌ یادم بود مثلا دریک پاساژ بیست تا مغازه بود وهرمغازه ایی توی ویترینش تعدادزیادی سکه بودومشتریانی زیادی داشتندوبازارداغی داشتندبعدازجهش ناگهانی سکه الان اکثرشون تغییرشغل دادند

  • ناشناس

    دوستان میخوام این رابدانید زمانی که سکه این قدرنوسان طیفی اش بالاست کسی جرات خریدن نمی کند آیا اگرشمابدانیدکه مثلاسکه کامل راالان بخریدسه روز بعدش قراره ۳۰۰تومان بیادپایین آیاحاضرمیشویدبخریدقطعاحاضرنمی شویدپس بدانیدخریدنش بااین خلوتی بازارو وجودکروناوداشتن حباب قیمتی قطعاضررمی کنید

  • ناشناس

    نیم سکه الان ارزون شد ریزش ها ادامه دارد

  • ناشناس

    نظرات کامل دوستان راخواندم چیزی نمانده که بگم تشکر

  • ناشناس

    طلا گران خواهد شد

  • ناشناس

    اقتصاد دنیا سقوط قیمت جهانی زباله و از کمی بالا رفتن در چند ماه آینده سقوط خواهد کرد

  • ناشناس

    طلا گران خواهد شد.