خبر مهم:

کد مطلب: ۶۲۱۰۳۵

سهامداران بخوانند/ ۴ خبر مهم برای بورس امروز

سهامداران بخوانند/ ۴ خبر مهم برای بورس امروز

بازار سهام به سختی نفس می‌کشد، شاخص کل در مرز سقوط به کانال ۱.۱ میلیون واحد است و ارزش و حجم معاملات در کف. بورس امروز تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام به سختی نفس می‌کشد، شاخص کل در مرز سقوط به کانال ۱.۱ میلیون واحد است و ارزش و حجم معاملات در کف. بورس امروز تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی است.

احسان خاندوزی شب گذشته و بعد از سخنرانی رئیس جمهور در تلویزیون در توییتی نوشت: ‏فردا روز یک شروع دیگر در اجرای مصوبات اقتصادی خواهد بود ان‌شاءالله.

در جلسه شب گذشته ستاد اقتصادی دولت سقف قیمت گاز طبیعی طبق مصوبه قبلی ستاد، ۵۰۰۰ تومان برای خوراک و ۲۰۰۰ تومان برای سوخت مورد تایید مجدد قرار گرفت. مصوبه مربوطه امروز به وزارت نفت ابلاغ شده و بر این مبنا به مجلس ارسال می شود. (ایرنا)

کمیسیون امنیت ملی امروز در جلسه‌ای با حضور امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به بررسی آخرین تحولات مربوط به مذاکرات برجامی وین و سفر رییس جمهوری به روسیه می‌پردازد.

الیزابت تراس وزیر امور خارجه انگلیس گفت: مذاکرات فوریت دارد و پیش‌رفت آن به اندازه کافی سریع نبوده است. ما به همکاری نزدیک با متحدانمان ادامه می‌دهیم. ایران الان باید انتخاب کند که آیا می‌خواهد یک توافق را به سرانجام برساند یا مسئول فروپاشی برجام باشد. اگر برجام فرو بپاشد، تمامی گزینه‌ها روی میز هستن. (ایسنا)

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تحارت نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با بورسشون بدبختمون کردند خانه فروختیم پهن خریده بودیم بهتر از بورس بود

  • ناشناس

    دوستان عزیزحواستان باشه عده ای دارن شماراترغیب بفرو‌ش سهامتان بقیمتهای مفت الان میکنن که قیمتهاراپایین آورده وخودشان د قیمت‌های بسیارپایین خریداری کنن بهیچوجه بااین زیان بالااقدام به اینکارنکنین که بعدافسوسش راخواهیدخورد.

  • ناشناس

    خدا لعنتتون کنه امروز شش بهمن 1400 ک شاخص کل 21496واحد صعود داشته0شاخص الان 1230000واحده چرا اخبار دروغ پخش میکنین اون پولی ک از این راه درمیاریم حق شما نیست نصیب دوا و درمون میشه

  • بدبخت

    الهی سرطا ن بشه به تنشون به حق علی من بدبخت شدم همه چیزم رفت سکته کردم فلج شدم افتادم جواب این ظلمو چطور میخان بدن ای به پیر به پیغمبر حق ما این نبود نیست یک فکری بکنین بقران زندگی خیلیا از هم پاشیده شد بخاطر همین منفی شدنهای بورس شما مگه مسلمان نیستین بداد مردم برسید

  • ناشناس

    ملت رو کاملا بی انگیزه کردند با این بورس.خدا جای حق نشسته

  • ناشناس

    اینها ادامه کودتا اقتصادی احمدی نژاد اول سهام عدالت داد. که غیر قانونی بود به امید اینکه بعد جمع کنند. دوم چون 95 درصد بورس حقوقی است . در حال جمع کردن سهام ها هستند. و یک نو پول شویی دارد صورت میگیرد. اعضای تیم اقتصادی دولت را ببیند. کاظمی برنامه و بودجه. رضایی. رستمی .صالح آبادی .قالیباف. خریداران در بورس حقیقی های وابسته به حقوقی ها.هستند‌ مدیران قبلی ایران خودرو و سایپا از ستاد تبلیغاتی دولت نهم بودند. و از ریزش بورس استفاده کردند و قیمت به اصطلاح خودرو را بالا بردند.اگر سهام عدالت در دوره قبل آزاد شد چون مصوبه مجلس بود .و دولت قبل با اطلاع از این کودتا بورسی از مردم خواست سهام های خود را نفروشند. و با فروش مقداری دارایی خود با قیمت بالا گوشه ای از کمبود بودجه را جبران کرد. ولی الان باز مثل دولت نهم پول داره به کشور میاد. نیازی به جبران ندارند.باز داره بابک زنجانی های جدید درست میشه.
    خلاصه کلام دوستان درسته پولمان کم شده ولی تحت تاثیر فشار این خایینین به ملت و کشور قرار نگیرید . و از گود خارج نشید.

  • ورشکسته بورس

    ما را نابود کردید وعده های دروغین و سرخرمن و توخالی هم فایده ندارد امیدوارم خداوند متعال انتقام سختی از عزیزانتان بگیرد که ما چندین سال شبانه روزی زحمت کشیدیم آنوقت شماها آتش زدید به زندگی و هستی ما

  • رضا

    از شنبه فقط بخرید و به هیچ عنوان نفروشید … دیگه بورس از این پایینتر نمیره … انشاالله دوران طلایی بورس فرا میرسد ….اگر مسئولین و حقوقیها بگذارند .

  • I.s

    آقا رضا درست میگه …الان موقع خریده
    نوسان گیری.خرید به روش مایتینگل. خرید تعداد فرقی نمیکنه خودرویی پتروشیمی دارویی. قند و شکر .قچار .خساپا .برکت . کرمان .و….تنها راه گرفتن انتقام از این بورسه ……..با نفرین کردن و دست روی دست گذاشتن دردی دوا نمیشه متحد بشین و یک هدف را دنبال کنید .

  • ناشناس

    خاک بر سرم شد اپ لعنتی را۹۸۰ خریدم فک کردم کف قیمته الان شده ۶۵۰ ای لعنت به عشقی