کد مطلب: ۲۷۷۱۱۸

شاخص با رشد ۴۱۱ واحدی به استراحت رفت

شاخص با رشد ۴۱۱ واحدی به استراحت رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیست و هفتمین روز تیر ماه با ۴۱۱ واحد رشد به پله ۱۰۸ هزار ۱۹۲ واحدی بازگشت.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۴۱۱ واحد رشد به پله ۱۰۸ هزار و ۱۹۲ واحدی بازگشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در معاملات امروز تعداد ۵۳۸ هزار و ۲۷۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۹۹۲ ریال در بیش از ۷۲ هزار و ۹۶۳ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۱۲۳ واحدی، شاخص آزاد شناور ۲۸۹ واحد، شاخص بازار اول ۱۸۳ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۴۱ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲۹ واحد و شاخص بازار دوم ۱۳۸۵ واحد رشد را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز پتروشیمی پارس، سایپا، نفت و گاز و پتروشیمی تامین، سایپا آذین، معدنی و صنعتی چادرملو، پرداخت الکترونیک سامان کیش با رشد و نماد ملی صنایع مس ایران با کاهش به کار خود پایان داد.

معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از ۵ واحدی، به پله ۱۲۱۵ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۹۰ هزار و ۸۶۵ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲۷۸ هزار و ۷۷۶ ریال در بیش از ۳۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پالایش نفت لاوان، پتروشیمی غدیر، پتروشیمی زاگرس، کشت و دام قیام اصفهان با روند صعودی و نماد با گروه کاغذ پارس روند نزولی به کار خود پایان دادند.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.