کد مطلب: ۳۵۹۱۸۹

کارنامه بازار سرمایه در روز ۲۱ اسفند ماه سال ۱۳۹۷

شاخص بورس در آستانه ۱۶۸ هزار واحدی شدن / بازیگران اصلی بورس را بشناسید

شاخص بورس در آستانه 168 هزار واحدی شدن / بازیگران اصلی بورس را بشناسید

شاخص کل بورس که روز گذشته سطح مقاومت سه ماهه را شکست و وارد کانال 167 هزار واحدی شد، با رشد 538 واحدی در پایان معاملات امروز در آستانه ورود به کانال 168 هزار واحدی قرار گرفت. بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای فولاد، فملی و تاپیکو و بیشترین تاثیر منفی را نمادهای مبین، رمپنا و شپدیس بر شاخص کل و ارزش بازار سهام امروز داشتند.

شاخص بورس که روز گذشته سطح مقاومت سه ماهه را شکست و وارد کانال 167 هزار واحدی شد، امروز در آستانه ورود به کانال 168 هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز، با رشد 538 واحدی معادل 0.32 درصد همراه شد و در سطح ۱۶۷ هزار و 909 واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در طول جریان معاملات امروز، 21 اسفند ماه سال ۱۳۹۷، بیش از 150 هزار معامله به ارزش 650 میلیارد تومان انجام شد و ارزش بازار سهام تا سطح 642 هزار میلیارد تومان ارتقا یافت.

برترین گروه‌های صنعتی امروز، گروه‌های بانکی و شیمیایی بودند که بیشترین ارزش معاملات امروز را در اختیار داشتند. گروه بانکی با سقبت گرفتن از گروه‌های دیگر با معاملاتی به ارزش 95.2 میلیارد تومان بازهم در صدر لیست قرار گرفت.

شاخص بورس ۲۱ اسفند ۹۷

معاملات نمادهای گروه بانکی در دقایق پایانی معاملات امروز روند بهتری را به خود گرفت.

پربازده‌ترین گروه‌های صنعتی در بازار امروز بورس ، گروه زغال‌سنگ و محصولات چوبی و زیان‌ده‌ترین آن‌ها گروه لاستیک بودند.

شاخص بورس ۲۱ اسفند ۹۷

بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای فملی، فولاد و تاپیکو و بیشترین تاثیر منفی را نمادهای مبین، رمپنا و شپدیس بر شاخص کل و ارزش بازار سهام امروز داشتند.

همچنین در میان نمادهای بورسی بیشترین تقاضا معادل هشت میلیارد تومان متعلق به نماد کیان و بیشترین عرضه نیز با هشت میلیارد تومان مربوط به نماد کیان بود.

شاخص بورس ۲۱ اسفند ۹۷

کوتاه از فرابورس

شاخص کل بازار فرابورس در پایان معاملات امروز با افت 6.1 واحدی مواجه شد و در سطح 2090 واحد قرار گرفت.

در طول جریان معاملات امروز، بیش از 103 هزار معامله به ارزش 493 میلیارد تومان انجام شد و ارزش بازار اول و دوم فرابورس تا سطح 121 هزار میلیارد تومان کاهش یافت.

بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای دماوند و شپاس و بیشترین تاثیر منفی را نمادهای ذوب، کگهر و زاگرس بر شاخص کل و ارزش بازار فرابورس امروز داشتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.