کد مطلب: ۵۱۹۴۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس همچنان در مدار نزولی / افزایش قیمت نفت چه تاثیری در بورس دارد؟

بورس همچنان در مدار نزولی / افزایش قیمت نفت چه تاثیری در بورس دارد؟

بازار سرمایه همچنان در روند نزولی قرار دارد. کارشناسان معتقدند حتی برخی از اخبار مثبتی که منتشر می‌شود تاثیری بر روند معالات ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صف‌های فروش همچنان در بازار حاکم و بسیاری از نمادهای شاخص‌ساز با حجم بالایی از عرضه همراه هستند.

شاخص هفته دوم اسفند را با یک روند نوسانی طی کرد اما سیر نزولی شاخص ادامه‌دار بود. با شروع معاملات هفته سوم اسفند افزایش عرضه از سوی سهامداران ادامه دارد و شاخص بازار آغاز معاملات را با سیر نزولی شروع کرد.

16 اسفند

همانطور که کارسناسان بازار سرمایه معتقد بودند تزریق ۹ هزار میلیارد پول از سوی صندوق‌ها تاثیری بر بازار ندارد، نزولی و روند افزایش عرضه در نمادهای شاخص‌ساز همچنان ادامه دارد.

0202020

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه درباره خبر کاهش تولید نفت عربستان اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در بازار حاکم است، این اخبار تاثیری در بازار ندارد. همانگونه که در شش ماهه اول سال اخبار منفی بر سیر صعودی بازار تاثیری نداشت، در شرایط امروز بازار اخبار مثبت نظیر افزایش قیمت نفت که نزدیک به ۷۰ دلار شده است، کاهش تولید نفت عربستان برای متعادل کردن قیمت نفت، الزام تزریق پول از سوی صندوق‌ها و اخباری ازاین دست به نوعی سوخت می‌شوند و تاثیری بر بازار نمی‌گذارند.

این کارشناس ادامه داد: بازار ما متاثر از نوسان قیمت دلار است و اخباری که باعث کاهش یا افزایش نرخ دلار شود می‌تواند تاثیر زیادی در روند معاملات داشته باشد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سعيد

    دلار بالای 30 هزار تومن جلوی ریزش بورس رو گرفت ؟؟؟؟ چرا نظر کارشناسی الکی میدید ؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    بورس اسیر دست دولت و سازمان سیاه بورس
    سبز شدن بازار هیچ کاری نداره

  • محمد دکترای اقتصاد

    خدمت همه دوستان گفتم البته با تحلیل تکنیکال نه با تحلیل درست اقتصادی چندین بار خدمتتون گفتم شاخص درست بورس زیر یک میلیون است و بورس تا سه یا چهارسال نمیتونه رشد سود ده داشته باشه بورس فعلا کارش تمام است دولت سودش را از بورس برداشت احتمال اینکه دولت به بورس کمک کند صفر است چون پولهای بورس را در یارانه ها وعیدی ها خرج کرد و تمام شد

    • شهریار

      چطوری دکتر??? فکر کنم سواد خوندن هم نداری. شاخص پارسال این موقع بدون در نظر گرفتن افزایش سرمایه ها و عرضه های اولیه ها این موقع ۵۵۰ هزار واحد بود. تورم از پارسال تا امروز در بازار های سرمایه ایی حدود ۱۰۰ درصد یعنی دوبرابر بوده. ۵۵۰ هزار واحد یعنی حداقل ۱۱۰۰ واحد باید باشه. عرضه اولیه ها هم حدود ۳۵۰ هزار واحد افزایش شاخص داشتن. یعنی حداقل ۱۴۵۰. کدوم دانشگاه ممکنه به کسی که بگه کار یک بازار تمام هست دکترا میده؟؟

    • ناشناس

      همه دانشگاه ها همینجوری دکترا میدن. مگه نمیبینی چقدر دکتر زیاده، مخصوصا در بیم مسؤلین همه دکترن.ما تو فامیلمون چند تا داریم که یه کتاب رو از رو نمیتونن بخونن. میگن ما ده تا دکترا داریم???

    • صادق

      اره یک عده هستن از قله دو میلیون که داره سقوط میکنه همش میخندن و به شوخی گرفتن مثه اینکه درک درست اقتصادی ندارن که پولشون رفت ولی بنظر می یاد که حقوقی باشن چون همش امیدواری میدن ولی هر رو روز داریم ضرر میکنیم

  • ناشناس

    وزیر بی کفایت اقتصاد دژپسند باید محاکمه شود.

  • ناشناس

    چون خبرهای شما همش دروغ است، ومردم اعتمادشان سلب شده است، آنروز که یک عده در سهام پول سهامداران را بالا کشیدن وخارج شدن آنروز بایدفکری بحال بورس میشد نه امروز، تمام دست حقوقی های میباشدحقوقی ها مردم را بروز سیاه نشوندن

  • ناشناس

    خدای حقیقت،
    دروغگویان و دزدان را تو همین دنیا خجالت زده کن

  • ناشناس

    تا اخر سال منفی
    فقط خروج بزنید

  • ناشناس

    اگه اجازه ثبت حرفا و نظرات واقعی مردمو می دادید الان حال ما این نبود

  • م..ک

    این کارشناس نماهاتمام سگینالهای مثبت راگفت :تاثیر ندارد.

  • خردادی

    پایان عمر دولته کسی به فکر سود نباشه
    این روزها فقط منتظر ضرر باشیم
    دارن جمع میکنن که بزن
    وقت خداحافظیه …